حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری Unisoc با Realme در کنار Motorola و Micromax در هند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها

ماه گذشته، Micromax تلفن هوشمند ارزان IN 2B را با چیپست T610شرکت Unisoc عرضه کرد که مشخصات مناسبی را ارائه می داد. این اولین تلفن هوشمندی است که با این چیپست در هند عرضه می شود، اما اکنون معاون اجرایی Unisoc نشان داده است که تلفن های بیشتری با فناوری T610 وارد هند خواهند شد. این با همکاری Unisoc با Realme در کنار Motorola و Micromax در هند صورت خواهد گرفت.

همکاری Unisoc با Realme

همکاری Unisoc با Realme

همکاری Unisoc با Realme

اریک ژو، نایب رئیس اجرایی Unisoc گفت که این شرکت قبلا با چندین تولید کننده تلفن های هوشمند هندی و چینی همکاری کرده است، که انتظار می رود در ماه های آینده گوشی های جدیدی را به بازار عرضه کنند.

سه تراشه جدید Unisoc از سری T700 رونمایی شدند

به طور خاص، Unisoc با Realme با Micromax و Motorola همکاری کرد تا تلفن های همراه با تراشه Unisoc T610 را به هند برساند. در میان این برندها، Micromax قبلاً تلفن هوشمند In 2B را با T610 عرضه کرده است. ما انتظار داریم Realme و Motorola به زودی تلفن های مجهز به T610 را در هند عرضه کنند.

علاوه بر این، Unisoc همچنین با Honor با Hisense و Telcast در بازار جهانی همکاری کرده است. طبق گزارشات، این شرکت چینی ساز تراشه ۱۲۸ کشور در سراسر جهان را تحت پوشش خود قرار داده است و در حال حاضر قصد دارد سبد محصولات خود را در هند با سازندگان تلفن همراه هندی گسترش دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)