حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای سری اول دستگاه‌های این کمپانی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار رسمی شرکت‌ها، ردمی، شیائومی

رابط کاربری MIUI 12.5، سال گذشته به همراه شیائومی Mi 11 رونمایی شد. این رابط کاربری، هر چند امکانات جذابی داشت. اما از نظر عملکرد، نتوانست رضایت بسیاری از کاربران شیائومی را به دست بیاورد. به همین دلیل، شیائومی رابط کاربری MIUI 12.5 نسخه بهبود یافته را معرفی کرد. حال، آپدیت MIUI 12.5 Enhanced اکنون برای سری اول دستگاه‌های واجد شرایط شیائومی عرضه شده است.

عرضه آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای دستگاه‌های واجد شرایط کمپانی شیائومی

شیائومی چند روز پیش رسماً از رابط کاربری جدید خود به نام MIUI 12.5 Enhanced رونمایی کرد. به گفته شیائومی، این نسخه از MIUI 12.5 تنها بر روی بهینه سازی‌های نرم افزاری متمرکز است و ویژگی جدیدی نسبت به نسخه قبلی ندارد.

 

رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5 Enhanced در کنار MIUI For Pad رونمایی شد

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، چهار روز پیش که شیائومی رسماً از نسخه بهبود یافته رابط کاربری MIUI 12.5 به همراه شیائومی می میکس ۴ رونمایی کرد. بنابر اظهارات رسمی شیائومی، سری اول دستگاه‌های واجد شرایط ١٣ آگست یا ٢٢ مرداد شروع به دریافت این به روزرسانی در چین کرده‌اند. در نهایت، همان طور که وعده داده شده بود آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای سری اول دستگاه‌های واجد شرایط شیائومی منتشر شد. این سری، تنها چند گوشی انتخاب شده محدود هستند.

بر اساس گفته‌های شیائومی، تمام تمرکز این کمپانی در MIUI 12.5 Enhanced بر روی بهینه سازی هرچه بیشتر بوده است. بنابراین، هیچ ویژگی خاصی در این رابط کاربری ارائه نشده است. هرچند که دیروز ما در مورد سیستم ویجت جدید MIUI صحبت کرده بودیم. این سیستم ویجت، نشان می‌دهد که رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced خیلی هم بی قابلیت نبوده است! این ویجت‌ها، ظاهراً با الهام گیری از زبان طراحی ویجت iOS طراحی شده‌اند.

 

سبک طراحی جدید ویجت شیائومی MIUI را با زبان طراحی iOS ببینید!

 

با استناد به اعلام رسمی شیائومی، اولین سری دستگاه‌های دریافت کننده آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شامل ١٢ مدل گوشی هوشمند از برند ردمی و شیائومی در چین می‌شود. این مدل‌ها، برخی از گوشی‌های برتر این دو کمپانی در کشور چین هستند. البته تاکنون این به روزرسانی به حدود ۶ مدل دستگاه رسیده است. لیست دقیق گوشی‌هایی که هم اکنون به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced را در چین دریافت کرده‌اند، به شرح زیر می‌باشد:

– شیائومی می ١٠

– شیائومی می میکس ۴

– شیائومی می ١٠ اس

– ردمی K40 Pro

– ردمی K30S Ultra

– ردمی K30 Pro

فعلاً خبر جدیدی از عرضه این به روزرسانی جذاب در سطح جهانی منتشر نشده است. اما شیائومی بهتر است برای انتشار جهانی آن هرچه سریع‌تر اقدام کند. به نظر می‌رسد که این به روزرسانی در سطح جهانی نیز عرضه شود. اما زمان عرضه آن، معضل اصلی داستان است. با تمام این اوصاف، شیائومی در حین ارائه به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced در حال تست بیلد اندروید ١٢ برخی از گوشی‌های خود است. همچنین این کمپانی اعلام کرده است که در نهایت رابط کاربری MIUI 13 تا پایان سال جاری میلادی رونمایی می‌شود.

 آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced

نظر شما در مورد زمان عرضه به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced به صورت جهانی چیست؟ آیا گوشی شما جزو این سری است؟ کدام ویژگی رابط کاربری MIUI برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darth Vader

تو همون نسخه عادیشم به ما بدی راضییم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️