حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل فولد از تراشه Tensor و دوربین مشابه پیکسل ۶ بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، گوگل

دیروز، یک رشته کد در برنامه جدید دوربین گوگل در بتا 4 اندروید 12 به سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ اشاره داشت که ممکن است به‌عنوان دوربین اصلی پرچمداران آینده گوگل استفاده شوند. با تجزیه کد مشابه همچنین دانستیم که چهار دستگاه دیگر گوگل شامل Slider ،Passport ،Raven ،Oriole به مودم Exynos 5G باز هم ساخت سامسونگ مهجز شده‌اند که دو مورد اول به‌ترتیب مختص پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو می‌باشند. با این حال، گوگل پاسپورت احتمالا نام رمز پیکسل فولد این شرکت بوده که گفته می‌شود از تراشه Tensor و دوربین مشابه سری پیکسل ۶ بهره می‌برد.

تراشه و دوربین گوگل پیکسل فولد

به گزارش phonearena، گوگل پاسپورت مرموز، ظاهراً برای نشان دادن تلفن دیگری غیر از گوشی Google Pixel Fold که به‌احتمال زیاد در پاییز و به‌همراه سری پیکسل ۶ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد، اشاره نمی‌کند. گفته می‌شود که این گوشی نیز حضور قابل‌توجهی از محصولات تولید شده توسط سامسونگ شامل تراشه، نمایشگر و مورد 5G را در داخل خود خواهد داشت.

گوگل پیکسل فولد

گوگل پیکسل فولد

آیا انتخاب مودم به این معناست که پیکسل فولد مانند سری Pixel 6 دارای چیپست Google Tensor در داخل خود است؟ و مهمتر از همه، آیا می‌تواند مجموعه دوربین Pixel 6 را داشته باشد که Tensor برای مدیریت آن طراحی شده است؟ آیا Pixel Fold می‌تواند Z Fold 3 را در بخش دوربین مغلوب کند؟ همه سوالات فوق تا زمان معرفی رسمی از این گوشی و یا انتشار شایعات بیشتر از آن به‌صورت یک راز باقی خواهند ماند.

در مورد دستگاه باقی‌مانده یعنی گوگل پیکسل “Slider” نیز، حدس و گمان‌هایی مطرح شده است که باتوجه به نام آن، شاید مربوط به گوشی کشویی گوگل باشد. با این حال احتمال دارد چنین نام‌گذاری مربوط به Pixel 5a بوده که گفته می‌شود به‌زودی رونمایی خواهد شد.

پیکسل ۶ اولین پاسخ واقعی گوگل به آیفون اپل است

درنهایت دیدگاه شما درباره مشخصات و طراحی گوشی تاشو آینده گوگل با نام احتمالی پیکسل فولد چیست؟ به‌نظر شما این دستگاه از تراشه و دوربین مشابه سری پیکسل ۶ بهره برده و توانایی رقابت با گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ را داراست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Golden Manfioda

گوشی خوبی میشه ولی نمیشه مثل گوشی های تاشو سامسونگ یا هوآوی بهش اعتماد کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی