حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A10 سامسونگ رسما ارایه شد: دومین آپدیت اساسی

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | Windows 11، آپدیت، سامسونگ

حدودا ۲ سال و نیم پیش بود که گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) با اندروید ۹ و اگزینوس ۷۸۸۴ رسما معرفی شد. این گوشی کاملا اقتصادی است. پس از این که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۱۰ رسما ارایه شد، حالا نوبت به دومین آپدیت اساسی آن است. خبر خوب اینکه امروز آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A10 سامسونگ رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A10

سامسونگ مدتی است از نظر به روز رسانی نرم افزار عالی عمل می کند. این شرکت قبلا به روزرسانی اندروید 11 را برای اکثر تلفن های هوشمند و تبلت های خود که در دو سال گذشته منتشر شده اند، منتشر کرده است. این شرکت کره ای اکنون در حال انتشار به روزرسانی اندروید 11 برای Galaxy A10 است، دستگاهی که اوایل سال 2019 عرضه شد.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A10

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A10

گوشی سامسونگ Galaxy A10 با مدل SM-A105F در هند شروع به دریافت آپدیت اندروید ۱۱ کرده است. جدیدترین نرم افزار با بیلد A105FDDU6CUH2 ارائه می شود و شامل وصله امنیتی ژوئن 2021 است. به روز رسانی نرم افزار ویژگی های جدید و طراحی رابط کاربری تازه ای را برای Galaxy A10 به ارمغان می آورد. ویژگی های جدید شامل حباب چت، مجوزهای یکبار مصرف، بازنشانی مجوزهای خودکار، بخش مکالمات در قسمت اعلان ها، ویجت اختصاصی پخش کننده رسانه در زیر تنظیمات سریع تنظیمات، پس زمینه های ویدئویی برای صفحه تماس و طراحی مجدد بخش مراقبت از دستگاه (Device Care) است.

نرم افزار جدید همچنین شامل نسخه های بهبود یافته و به روز شده نرم افزارهای پیش فرض مانند تقویم، گالری، پیام ها، فایل، یادآوری ها، اینترنت سامسونگ، صفحه کلید سامسونگ و سایر موارد است. بهزیستی دیجیتال و ویژگی های کنترل والدین نیز بهبود یافته است. Galaxy A10 همچنین با آخرین به روز رسانی نرم افزار، رفع اشکال، بهبود ثبات دستگاه و امنیت و حریم خصوصی بهتر را دریافت می کند.

اگر از کاربران Galaxy A10 هستید، ممکن است قبلاً اعلانی از به روزرسانی جدید دریافت کرده باشید. اگر دریافت نکردید می توانید به صورت دستی و از مسیر زیر آن را چک کنید:

Settings » Software Update

شما گلکسی A10 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

باز دمش گرم واسه این گوشیاش ارزش قاعله😐
اونوقت ما شیاومی داریم در انتظار یه آپدیت بدون باگ😓

Golden Manfioda

خیلی عالی
حداقل این زحمت رو میکشه که به گوشی های قبلیش مثل همین A10 آپدیت اندروید 11 رو بده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)