حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A10 در ایران رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

یک سال و حدودا سه ماه پیش بود که گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) با اندروید ۹ و اگزینوس ۷۸۸۴ رسما معرفی شد. پس از مدت نسبتا طولانی اما یکی از اقتصادی‌ترین موبایل های این شرکت به جدیدترین نسخه اندروید موجود به روزشده است. چند روز پیش خبر ارایه آپدیت اندروید ۱۰ برای این دستگاه منتشر شد و حالا امروز کاربران ترنجی به ما خبر دادند که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A10 در ایران رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A10 در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A10 در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A10 در ایران

همانطور که در اسکرین شات ارسالی از کاربر ترنجی آقای امیدرضا می بینید، آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A10 در ایران رسما ارایه شده است. این آپدیت طبق انتظار با رابط کاربری One UI 2.0 عرضه شده و یک ارتقا مناسب برای کاربران خواهد بود. حجم به ‌روزرسانی Galaxy A10 به اندروید ۱۰ حدود ۱.۲ گیگابایت است. به انجام این آپدیت شما با وصله امنیتی ماه گذشته میلادی یعنی ماه مارس در برابر تهدیدات امنیتی مجهز می شوید.

این آپدیت به صورت OTA در ایران ارایه شده است و اگر هنوز نوتیفیکیشن ارایه این آپدیت برای شما نیامده است می توانید از مسیر تنظیمات > آپدیت نرم افزاری، به صورت دستی آن را چک کنید. اگر اینجا هم ارایه نشده بود نگران نباشید و شاید بین ۱ هفته تا ۱ ماه طول بکشد که آپدیت برای همه کاربران ارایه شود.

این آپدیت وصلخ امنیتی ماه جاری میلادی را دارد. همچنین آپدیت رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با نام One UI 2.0 نیز به دستگاه شما خواهد آمد. به توجه به AMOLED بودن نمایشگر، حالت تیره می توان عمر باتری دستگاه را برای شما افزایش داده و چشمانتان در شب راحت تر هم باشد.

قابلیت های جدید رابط کاربری One UI 2.0 را ببینید

یكی از اهداف اصلی رابط کاربری One UI 2.0 سبک سازی محیط کاربری با کاهش اعلان‌های ورودی و عناصری مانند نشانگر میزان صدا در رابط کاربری است. علاوه بر این، سامسونگ برای افزایش کارایی قابلیت استفاده از گوشی با یک دست، مناطق تعاملی و کاربرید برنامه‌های اصلی خود را در این حالت به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل کرده است. این موضوع شامل منو نمایش برنامه‌ها نیز می‌شود و در حالت کنترل با یک دست، برنامه‌ها در این منو به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل می‌شوند.

شما هم می توانید از ارایه آپدیت برای دستگاه های خود ما را در ترنجی مطلع کنید تا دیگر کاربران را از آن مطلع کنیم. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

ای خدا من هنوز گیر اینم شیا برای نوت هشت اندروید بده😐😭

mbazzaz81

هنو mi a3 اندروید ۱۰ نداده
برای بار سوم هم متوقف شده

Omid B

آقا یکی از دوستای من A50 داره ولی اندروید ۱۰ براش نیومده باید چیکار کنه?

pooria

برا خاورمیانه اردیبهشت عرضه میشه

Hos3ein

A10 امولد نیست

Engho3in

نه امولد نیست

Mahdi

نشه مثل a70 بشه

Engho3in

سلام منم گلکسی A10 دارم ولی هنوز اندرویدم ۱۰ نشده.میشه بدونم کی قراره بیاد یا اصلا قرار هست بیاد؟

ali karimi

سلام داداش اره میاد مطمئن باش 100 درصد فقط کی میاد خدا میدونه یعدشم داداش جرا اینقدر عحله داری بیاد منم اینطوری دوست داشتم بیاد گوشیم هانر 10 لایته بالاخره هواوی دادو منم نصب کردم چیز های بخصوص تداشت منظور درکل میگم چیزهای ان چنان مهمی نداره که شما منتظرشی، درکل داداش میاد حتنا خیالت راحت نه اینمه نیاد، نهایتش یکی تا دوهفته اینده میاد خیالت راحت

Engho3in

مرسی از دلداریت خخخ
آخه هیجان دارم و وقتی میبینم تو اکثر سایتا زدن اندروید ۱۰ برای a10 اومده ولی هنوز من ندارمش حالم گرفته میشه.
بازم دمت گرم

Engho3in

سلام دوباره به همه ی ترنجی های عزیز.
بلاخره آپدیت اندروید ۱۰ برای بیلد نامبر منم اومد
الان آپدیت کردم خیلی باحاله خخخخ
اونایی که گلکسی a10 دارن ولی هنوز براشون نیومده ناراحت نباشن و صبر کن حتما میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)