حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A20 سامسونگ و گلکسی A30s ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

دومین آپدیت اساسی گوشی‌های محبوب سامسونگ منتشر شد! دو گوشی گلکسی A30s و گلکسی A20، گوشی‌های محبوب سری Galaxy A سامسونگ هستند که فروش خوبی را تجربه کرده بودند. طبق گزارشات اخیر، آپدیت اندروید ١١ گلکسی A20 سامسونگ و گلکسی A30s در حال انتشار می‌باشد.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A20 سامسونگ

گلکسی A30s، در سال ٢٠١٩ میلادی توسط سامسونگ معرفی شد. از مشخصات برجسته این دستگاه، می‌توان به استفاده از نمایشگر Super AMOLED و حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر اشاره کرد.

 

گلکسی ای ۳۰ اس (Galaxy A30s) با دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر رسما معرفی شد

 

پیش از این، گلکسی A30s با سیستم عامل اندروید ٩ پیش فرض ارائه شده بود. پس از آن نیز آپدیت اندروید ١٠ این گوشی منتشر شد. به گزارش Sammobile، در نهایت نوبت به انتشار آپدیت اندروید ١١ گلکسی A30s سامسونگ رسیده است. گفته می‌شود که کاربران زیادی از کشور روسیه در حال دریافت به روزرسانی اساسی جدید Galaxy A30s هستند. با این حال، به زودی شاهد انتشار آپدیت اندروید ١١ این گوشی در مناطق دیگری هم خواهیم بود. گفته می‌شود که با انجام این به روزرسانی، نسخه فریمور گلکسی A30s شما به “A307FNXXU2CUF2” تغییر خواهد یافت. وصله امنیتی ماه مه سال ٢٠٢١ میلادی در این بسته مهم برای Galaxy A30s انتشار یافته است. سامسونگ این به روزرسانی را با رابط کاربری OneUI 3.1 و بر پایه سیستم عامل اندروید ١١ عرضه کرده است. حجم دانلود این به روزرسانی اساسی و جدید اعلام نشده است. با توجه به این که این به روزرسانی، دومین به روزرسانی اساسی Galaxy A30s است، انتظار می‌رود که دیگر شاهد ارائه آپدیت اندروید ١٢ برای این دستگاه نباشیم. در صورت دریافت آپدیت اندروید ١١ گلکسی A30s سامسونگ، حتماً آن را با ترنجی در میان بگذارید.

آپدیت اندروید ١١ Galaxy A20

گلکسی A20 دومین گوشی است که جدیداً آپدیت اندروید ١١ را دریافت کرده است. گلکسی A20 سامسونگ، دستگاهی اقتصادی است که در سال ٢٠١٩ میلادی معرفی شد. فروش بالای این گوشی، موجب شد تا با یکی از گوشی‌های محبوب آن سال رو‌به‌رو شویم. از مشخصات برجسته این گوشی هوشمند، می‌توان به تراشه Exynos 7884 و دوربین اصلی دوگانه‌ اشاره کرد.

 

گلکسی ای ۲۰ (Galaxy A20) با نمایشگر AMOLED، دوربین دوگانه و اگزینوس ۷۸۸۴ رسما معرفی شد

 

اما بیایید به موضوع اصلی بپردازیم. کاربران این دستگاه، پس از تجربه کاربری بر روی سیستم عامل اندروید ٩ و اندروید ١٠، سرانجام می‌توانند به پروژه اندروید ١١ سامسونگ بپیوندند. این دستگاه که دارای مدل نامبر SM-A205FN است، در حال دریافت به روزرسانی اندروید ١١ می‌باشد. مجدداً باید بگوییم که این به روزرسانی اساسی در روسیه عرضه شده است. اما نگران نباشید، چرا که به زودی شما هم آن را دریافت خواهید کرد. نسخه فریمور Galaxy A20 با انجام این آپدیت به “A205FNPUUACUF1” تغییر می‌یابد. رابط کاربری OneUI 3.1 بر پایه اندروید ١١ در این به روزرسانی نصب خواهد شد. در کمال تعجب، این دستگاه یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌هایی است که وصله امنیتی ماه ژوئن ٢٠٢١ به این زودی‌ها دریافت می‌کند. مانند ماجرای Galaxy A30s، احتمال می‌رود تا دیگر شاهد ارائه به روزرسانی‌های اساسی برای Galaxy A20 نباشیم.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A20

نظر شما در مورد پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از محصولاتش چیست؟ آیا این کمپانی توانسته است نظر شما را در این بخش جلب کند؟ گوشی گلکسی A30s یا گلکسی A20 شما این به روزرسانی را دریافت کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایول برای گوشی بابام که A30s هست اومد.🤩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️