حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M10s سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

اگر هنوز هم در بی نظیر بودن شرکت سامسونگ در آپدیت های اساسی گوشی هایش شک دارید، این خبر را تا انتها دنبال کنید! این شرکت امروز هم با آپدیت نرم افزاری یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمتش که تقریبا دو سال از زمان معرفی اش می گذرد، باز هم توانایی های آپدیت دهی برای گوشی هایش را به رخ کشید. امروز آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M10s سامسونگ با One UI 3.1 رسما برای کاربران این مدل ارائه شد.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M10s سامسونگ با One UI 3.1

سامسونگ پس از انتشار به روزرسانی اندروید ۱۱ برای تلفن های هوشمند گران قیمت و بالارده خود، شروع به ارائه آپدیت اندروید ۱۱ به گوشی های میان رده خود کرده است. گوشی های میان رده ای که تقریبا ۲ سال از تاریخ معرفی شان می گذرد اما سامسونگ همچنان آن ها رها نکرده است.

گلکسی ام ۱۰ اس (Galaxy M10s) با نمایشگر امولد و حسگر اثرانگشت رسما معرفی شد

 

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M10s سامسونگ که دارای نسخه سیستم عامل M107FXXU4CUF5 است. دارای حجمی برابر با 1.9 گیگابایت است. جدای از طراحی رابط کاربر به روز شده، به روزرسانی عملکرد گلکسی M10s را نیز بهبود می بخشد. به روزرسانی اندروید ۱۱ یک بخش مکالمه اختصاصی را در قسمت اعلان ها، یک ابزارک پخش کننده رسانه در پنل تنظیمات سریع، حباب های چت، مجوزهای یک بار تنظیم، تنظیم مجدد خودکار مجوزها و کنترل آسان تر دستگاه های هوشمند را به این گوشی میان رده وارد می کند.

سامسونگ در این آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M10s وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی ماه ژوئن را ارایه می کند. همان طور که گفتیم رابط کاربری هم One UI 3.1 است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M10s

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M10s

به نقل از sammobile، ویژگی های دیگر این آپدیت شامل بهبود صفحه قفل پویا، ویجت های صفحه قفل بیشتر و گزینه های AoD ، پس زمینه های ویدئویی برای تماس ها، گزینه های بیشتر در Bixby Routines، بهبود وضعیت دیجیتال و کنترل والدین، ​​حرکت دو ضربه ای برای خاموش کردن صفحه نمایش، بهبود عملکرد فوکوس خودکار دوربین و برنامه های داخلی گوشی بهبود یافته است.

به احتمال زیاد شرکت کره ای آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M10s را به صورت منطقه ای انجام خواهد داد و طبق پیش بینی تا دو ماه آینده در تمام مناطق دردسترس خواهد بود. اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات گوشی و سپس به روزرسانی نرم افزاری و سپس ضربه زدن روی دانلود، آپدیت اندروید ۱۱ را به صورت دستی دریافت و نصب کنید.

 

شما گلکسی M10s دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی