حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2 با نویز کنسلینگ فعال رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

در مراسم آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ شاهد معرفی گوشی های تاشو Galaxy Z Flip 3 5G و Galaxy Z Fold 3 5G بودیم. حالا نوبت به لوازم جانبی جدید این شرکت است. برای تجربه صوتی جدید، ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2 با نویز کنسلینگ فعال رسما معرفی شده است. یک ایربادز تقریبا ۱۵۰ دلاری که عمر باتری خوبی هم دارد.

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2

گلکسی بادز ۲

گلکسی بادز ۲

گلکسی بادز ۲ سامسونگ آمده تا جایگزین Galaxy Buds Plus در ترکیب ایربادزهای این شرکت شود. در حقیقت پس از عرضه این محصول، گلکسی بادز پلاس توقف تولید خواهد شد. پیش سفارشات از امروز و در طیف وسیعی از رنگها شامل خاکستری تیره، سفید، بنفش و سبز شروع می شود. این ایربادز از ۵ شهریور به دست کاربرانی که پیش خرید انجام دهند، می رسد.

رنگ های گلکسی بادز ۲

رنگ های گلکسی بادز ۲

سامسونگ Galaxy Buds 2 طراحی شبیه به نمونه گرانتر یعنی Galaxy Buds Pro دارند، اما کوچکتر هستند. در حقیقت، سامسونگ می گوید این کوچکترین و سبک ترین ایربادزی است که تاکنون ساخته اند. Buds 2 نیز مانند Buds Pro دارای درایور دو طرفه با ووفر و توییتر در هر گوشی است که “نت های واضح، بلند و باس عمیق را ارائه می دهد.”

این ایربادز علاوه بر حذف نویز فعال، خود را از Buds Plus قدیمی تر متمایز می کنند. سامسونگ این ایربادز را مجهز به حالت صدای محیط کرده که به شما امکان می دهد حتی میزان نویز خارجی را تنظیم کنید.

عمر باتری ایربادز سامسونگ گلکسی Buds 2 تا ۵ ساعت پخش مداوم با قابلیت حذف نویز (یا ۲۰ ساعت با قاب شارژر) است. خاموش کردن ANC می تواند این اعداد را به 7.5 ساعت و 29 ساعت افزایش دهد. بد نیست بدانید که قاب این ایربادز از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. البته این عمر باتری با ماراتن 11 ساعته پخش مداوم Galaxy Buds Plus مطابقت ندارد. فقط انتظار مقاومت زیادی در برابر آب یا عرق نداشته باشید، زیرا اینها فقط دارای درجه IPX2 هستند.

Galaxy Buds 2

Galaxy Buds 2

سامسونگ Galaxy Buds 2 در حال حاضر ارزان ترین محصول در سری ایربادزهای سامسونگ است. برای مثال باید بدانید که قیمت 199.99 دلاری Galaxy Buds Plus و 169.99 دلاری Galaxy Buds Live باعث می شود قیمت ۱۴۹.۹۹ دلاری گلکسی بادز ۲ واقعا ارزان باشد.

نظر شما درباره گلکسی بادز ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

نه به نسل قبلی نه به این نسل ، چقد زشت شدن.
هیچ وقت نتونستم با کاملا بی سیم ها کنار بیام ترس از افتادنشونو دارم. البته تستم کردم تو گوشم خوب وا نمیستن همین گردنی ها برا من مناسبتره حداقل ترس افتادنشو ندارم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)