حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز جدید سامسونگ با مدل SM-R400N رصد شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، لوازم جانبی

سامسونگ در رویداد Unpacked ماه گذشته خود، مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید از جمله گوشی‌های تاشو (گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵)، تبلت (سری گلکسی تب اس ۹) و ساعت هوشمند (سری گلکسی واچ ۶) را معرفی کرد. پیش از این رویداد می‌دانستیم که سامسونگ قرار نیست هیچ محصول صوتی را معرفی کند. با این حال به تازگی می‌بینیم که گلکسی بادز جدید سامسونگ با مدل SM-R400N رصد شده و شانس عرضه یک محصول صوتی جدید از این برند را بالا می‌برد. البته هنوز مشخص نیست که این محصول جدید می‌تواند جایگزین کدام محصول فعلی شود.

گلکسی بادز سامسونگ با مدل SM-R400N

به جز مدل عددی این محصول، هنوز چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم. این احتمال وجود دارد که سامسونگ اوایل سال آینده با سری گلکسی S24 یا تا پایان سال جاری میلادی در کنار گلکسی S23 FE، این ایربادز را رونمایی کند.

بر اساس شماره مدل باید گفت که Galaxy Buds 2 Pro با شماره SM-R5xx عرضه شده است. در نتیجه محصولی با شماره مدل SM-R400N ممکن است پایین‌تر از نسخه Pro قرار بگیرد. البته این پیش‌بینی در صورتی صحیح است که سامسونگ به سیستم شماره‌گذاری دستگاه معمول خود پایبند باشد.

هنوز خیلی زود است که بگوییم سامسونگ این هدفون‌های جدید را با چه نام تجاری وارد بازار می‌کند، اگرچه نام‌هایی مانند موارد زیر می‌تواند مورد انتظار باشد:

  1. ۱- Galaxy Buds 2 Plus
  2. ۲- Galaxy Buds FE
  3. ۳- Galaxy Buds 2 Live

دوربین Galaxy S22

همچنان باید برای اطلاعات رسمی و غیررسمی بیشتر صبر کنیم. شاید این ایربادز به تنهایی و شاید هم با حداقل یک عضو دیگر رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این محصول مرموز در کجای سبر محصولات سامسونگ قرار خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)