حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی لپ تاپ Realme Book مشخص شد: ٢٧ مرداد ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، ریلمی، شایعات، لپ‌تاپ

ریلمی برند جوانی است. اما در طی عمر کم این کمپانی، شاهد نوآوری‌های زیادی از آن بودیم. به همین صورت، ریلمی به سرعت به یکی از کمپانی‌های محبوب حوزه گوشی‌های هوشمند تبدیل شد. اما این پایان ماجرا نیست. چرا که ریلمی می‌خواهد به حوزه‌های دیگری ورود پیدا کند. به همین ترتیب، تاریخ رونمایی لپ تاپ Realme Book مشخص شده است این تاریخ، ٢٧ مرداد ١۴٠٠ است!

تاریخ رونمایی لپ تاپ Realme Book همین ماه است

مدتی پیش از مشخصات و رندرهای Realme Book صحبت کردیم. این لپ تاپ، مشخصات نسبتاً جذابی برای ارائه دارد. اما ریلمی پیش از این در مورد تاریخ رونمایی دقیق Realme Book صحبت نکرده بود.

 

لپ تاپ Realme Book در رندرهای جدید به همراه مشخصات فنی لو رفت

 

اما این اتفاق نهایتاً رخ داده است. به نقل از Myfixguide، پس از مدت‌ها انتشار شایعات و نقل آن‌ها، سرانجام انتظارات به سر آمده است. امروز ریلمی رسماً تاریخ رونمایی لپ تاپ Realme Book را مشخص کرد. این کمپانی، اعلام کرده است مراسم رونمایی از لپ تاپ ریلمی بوک در تاریخ ٢٧ مرداد ١۴٠٠ و البته در کشور چین انجام خواهد شد. همزمان با آن، ریلمی فستیوال مخصوص هواداران را نیز برگزار خواهد کرد. در پست رسمی ریلمی از این لپ تاپ، به مواردی مانند تغییر شکل خلاقیت، طراحی نازک و عملکرد قدرتمند این لپ تاپ اشاره کرد. منظور ریلمی از این صحبت‌ها، این است که ریلمی بوک یک محصول قابل اعتماد است.

تاریخ معرفی لپ تاپ ریلمی بوک

تاریخ معرفی لپ تاپ ریلمی بوک

همان طور که پیش‌تر اشاره کرده بودیم، طراحی ریلمی بوک مشترکاً از سرفیس لپ تاپ ۴ و مک بوک ایر الهام گرفته است. نمایشگر این لپ تاپ، دارای حاشیه‌های نازک در سه طرف از آن است. علاوه بر آن، گفته می‌شود که نمایشگر لپ تاپ ریلمی بوک لمسی است. علاوه بر آن، اجازه دهید تا مروری عمیق‌تر بر مشخصات این لپ تاپ داشته باشیم. ریلمی بوک دارای نمایشگری ١۴ اینچی با وضوح +Full HD و نسبت تصویر ٢:٣ خواهد بود. در بخش پردازنده مرکزی، اولین لپ تاپ ریلمی با پردازنده مرکزی از نوع نسل ١١ اینتل روانه بازار می‌شود. گفته می‌شود که نسخه پایه این لپ تاپ، از پردازنده Core-i3 استفاده خواهد کرد. این در حالی است که نسخه گران‌تر دارای Core-i5 می‌باشد.

در بخش اتصالات، از دو درگاه Type-C در Realme Book استفاده شده است. در سمت راست این لپ تاپ نیز شاهد به کارگیری درگاه Type-A و جک ٣.۵ میلی متری هدفون هستیم. انتظار می‌رود که یکی از درگاه‌های Type-C موجود در ریلمی بوک، از پروتکل Thunderbolt برخوردار باشد. به همین صورت، بعید نیست که شارژر این لپ تاپ توان ۶۵ واتی داشته باشد. گفته شده است که جنس بدنه این لپ تاپ از آلیاژ آلومینیوم است. این لپ تاپ در رنگ‌های نقره‌ای، قرمز، آبی و زرد در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ظاهراً قیمت نسخه ٨/۵١٢ گیگابایتی این لپ تاپ، حدود ۶٧۵ دلار است.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی لپ تاپ Realme Book چیست؟ مشخصات این لپ تاپ را می‌پسندید؟ ارزش خرید آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️