حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ ریلمی بوک با شارژر ۶۵ وات تاییدیه 3C را دریافت کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، لپ‌تاپ

ماه گذشته بود که ریلمی جزئیات و رندر هایی را به طور رسمی درباره دو محصول جدید خود منتشر کرد. این محصولات، ریلمی بوک و ریلمی پد هستند. همانطور که از نام آن ها نیز مشخص است. این دستگاه ها، اولین تبلت و لپ تاپ ریلمی هستند و از این جهت برای این شرکت اهمیت زیادی دارند. متاسفانه جزئیات زیادی از این دو محصول فاش نشده است، به جز آنکه لپ تاپ ریلمی بوک طراحی بسیار ظریف و باریکی دارد و در رندر منتشر شده دو پورت USB_C در لبه کناری آن دیده می‌شود.

لپ تاپ ریلمی بوک با قیمتی ۵۰۰ دلاری وارد بازار خواهد شد

با توجه به گزارشات اخیری که درباره ریلمی بوک منتشر شده، این لپ تاپ تأییدیه 3C چین را دریافت کرده است. این محصول دارای شارژری با شماره مدل VCA7JECH است. توان این شارژر نیز به ۶۵ وات (یا همان ۲۰ ولت ۳.۲۵ آمپر) می‌رسد.

لپ تاپ ریلمی بوک شباهت زیادی به MacBook Air اپل و برخی از لپ تاپ های هواوی دارد. دو پورت USB-C در سمت چپ وجود دارد در حالی که در سمت راست یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری و یک پورت USB-A دیده می‌شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی LED با رزولوشن Full HD و نسبت ابعاد ۲:۳ خواهد بود.

لپ تاپ ریلمی بوک

گواهی 3C ریلمی بوک

بر اساس گزارش GSMArena، انتظار می رود که انرژی پردازشی این لپ تاپ توسط پردازنده های Intel H35 یا H45 و Core i3 (برای نسخه پایه) و Core i5 (برای نسخه های گران تر تامین شود. هیچ اطلاعاتی درباره زمان رونمایی و قیمت این دستگاه در دسترس نیست. تنها یک گزارش نشان می‌دهد که قیمت ابتدایی برای نسخه پایه این محصول از ۴۰.۰۰۰ روپیه (حدود ۵۳۵ دلار) در هند شروع خواهد شد.

لپتاپ ریلمی بوک و Realme Pad را پیش از معرفی رسمی ببینید

نظر شما درباره ریلمی بوک و ریلمی پد چیست؟ آیا کاربران از این محصولات استقبال خواهند کرد‌ و ریلمی مانند بخش گوشی های هوشمندش، در این زمینه نیز موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی