حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ شیائومی Mi Mix 4 را تماشا کنید: شارژر درون جعبه

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

شیائومی می میکس ۴ به عنوان جدیدترین محصول این برند رسما معرفی شد. هر چند شاید به مانند بعضی اعضای این سری خیلی انقلابی نباشد اما حقیقتا یک پرچمدار کاملا پیشرو است. اگر به این دستگاه علاقه دارید بیاید آنباکسینگ شیائومی Mi Mix 4 را تماشا کنید. ویدیویی که به ما نشان می دهد شارژر درون جعبه برای این دستگاه ارایه می شود.

آنباکسینگ شیائومی Mi Mix 4

گوشی Xiaomi Mi Mix 4 با مشخصات به روز سخت افزاری از درون و دوربین زیر نمایشگری که دارد، می تواند دستگاه جذابی باشد. بخش مهمی از خرید هر دستگاه را شاید بتواند در قیمت آن دید. قیمت شیائومی Mi Mix 4 حداقل برای چین، عدد شیرینی است و کاملا می تواند با دیگر دستگاه ها رقابت کند.

قیمت شیائومی Mi Mix 4 مشخص شد: از ۷۷۱ دلار

به جز قیمت، لوازم جانبی که همراه دستگاه ارایه می شود هم در ارزندگی آن تاثیر دارد. مثلا اگر شارژر درون جعبه نباشد، شما باید هزینه اضافی متحمل شوید. در ۲ ویدیو مختصر جعبه گشایی شیائومی می میکس ۴ می بینیم که درون جعبه نسبتا بزرگ این دستگاه، شارژر تعبیه شده است.

بر خلاف ترند جعبه های باریک جدید گوشی ها که با سری آیفون ۱۲ آغاز شد، جعبه Mi Mix 4 شیائومی اصلا جمع و جور نیست. وقتی که آن را می باز می کنید، علاوه بر گوشی، در قسمت پایینی جعبه ۳ محفظه می بینید که یکی از آن ها مربوط به آداپتور شارژر می شود.

درون جعبه شیائومی Mi Mix 4

درون جعبه شیائومی Mi Mix 4

متاسفانه در این ویدیوها نمی بینیم که شارژر درون جعبه چه توانی دارد اما باید انتظار همان سرشارژر ۱۲۰ وات شیائومی را داشته باشیم. از جمله دیگر موارد همراه با گوشی می توان به کابل USB C و کیس اشاره کرد.

بیاید این ویدیوها را با هم ببینیم:

 

 

نظر شما چیست؟ محتویات جعبه و بسته بندی چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟ درباره Mi Mix 4 چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حفاظت محیط زیست چه سود کلانی داد به بعضیا

کاش از بخش سلفیش هم فیلم میگرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)