حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین NFT مارول با طرح مرد عنکبوتی رسما رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

ماه گذشته بود که کمپانی مارول رسما از تصمیم خود برای ورود به دنیای توکن های NFT پرده برداری کرد. حالا خیلی زود این شرکت تصمیم خود را عملیاتی کرده است. در آن زمان طرفداران شخصیت های مارول و البته توکن های ان اف تی بسیار مشتاق بودند برای اینکه اولین محصول این کمپانی محبوب را مشاهده کنند. سرانجام امروز انتظارات به پایان رسید و مارول از اولین NFT خود با طرح Spider Man رونمایی کرد.

اولین NFT مارول با طرح مرد عنکبوتی

اگر شما نیز پس از خبر منتشر شده از سوی مارول برای ورود به دنیای ان اف تی ها ذهن تان به سمت و سوی شخصیت مرد عنکبوتی متمایل شده است، باید بگویم درست حدس زده اید. ان اف تی های مرد عنکبوتی طی چند روز آینده دردسترس خواهند بود. این اولین کلکسیون رمزنگاری شده رسمی از نوع مارول خواهد بود و به نظر شروع خوبی برای این کمپانی خواهد بود.

توکن NFT

توکن NFT

در بیانیه مشترک مارول و وی وی آمده است:

این دو شرکت با همکاری یکدیگر ورود قهرمان وب (اشاره به تار عنکبوت) را در قالب توکن های NFT اعلام می کنند. پنج نوع کلکسیون از مرد عنکبوتی منتشر خواهد شد. فروش همه آن ها از 7 آگوست 2021 (16مرداد) آغاز می شود.

به طور انحصاری، مجسمه های دیجیتالی مرد عنکبوتی منحصرا در بازار VeVe قابل دسترسی هستند. محدوده قیمت NFT های مرد عنکبوتی بین 40 تا 400 دلار خواهد بود. علاوه بر این، تعداد کل نسخه ها با هر افزایش قیمت، کاهش می یابد.

به نقل از coinquora، لازم به ذکر است، توکن های NFT مرد عنکبوتی “مجسمه های دیجیتالی سه بعدی” هستند. این بدان معناست که می توان آن ها را از همه زوایا مشاهده کرد و نمایش داد. بنابراین، هر خریدار NFT در صورت انتخاب می تواند با افتخار NFT خود را در یک نمایشگاه مجازی سفارشی به نمایش بگذارد.

به زودی NFT خواننده Katy Perry روانه بازار می شود

 

علاوه بر این، VeVe همچنین NFT های کاپیتان آمریکا (Captain America) را در قالب چهره های دیجیتال “Marvel Mightys” راه اندازی می کند. این مجموعه شامل شخصیت های محبوب دیگری مانند استیو راجرز (Steve Rogers)، باکی بارنز (Bucky Barnes)، سم ویلسون (Sam Wilson)، رد اسکال (Red Skull) و جان اف واکر (John F. Walker) خواهد بود.

نظر شما درباره اولین NFT کمپانی مارول با طرح مرد عنکبوتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی