حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر شیائومی Redmi 10 به همراه برخی از مشخصات این گوشی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی، رندر، شایعات

ردمی گوشی‌های اقتصادی کمی را رونمایی نکرده است. این کمپانی، یکی از زیر مجموعه‌های محبوب شیائومی محسوب می‌شود. به همین ترتیب، ردمی قصد دارد تا به زودی از گوشی‌های اقتصادی خود پرده برداری کند. گوشی Redmi 10 مدتی پیش در شایعات مشاهده شد. اما این بار، ما رندر Redmi 10 را در کنار از مشخصات فنی این گوشی اقتصادی در اختیار داریم.

رندر شیائومی Redmi 10 و مشخصات فنی لو رفته از این گوشی

رندر شیائومی Redmi 10

رندر شیائومی Redmi 10

مدتی پیش گفتیم که ردمی می‌خواهد از ردمی ١٠ رونمایی کند. همچنین در مورد جزئیات دوربین و مشخصات دیگر این گوشی اقتصادی صحبت کردیم. اما امروز، با اطلاعات فاش شده بهتری مواجه هستیم.

 

دوربین ردمی ۱۰ شیائومی شاید ۵۰ مگاپیکسلی باشد

 

به نقل از Gizchina، ردمی در اوایل سال جاری میلادی از سری Note 10 خود رونمایی کرد. اما در نهایت، زمان آن رسیده است تا سری استاندارد ردمی نیز از جانشینان جدیدی برخوردار شود. پیش از این، افشاگران از مشخصات احتمالی ردمی ١٠ اطلاع داده بودند. بر اساس اظهارات آن‌ها، ردمی ١٠ به زودی با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی، تبدیل به یکی از گوشی‌های ارزان قیمت و جذاب می‌شود. اما در خبری جدید، بسیاری از جزئیات این گوشی، از جمله رندر Redmi 10 لو رفته‌اند. این جزئیات، از طریق یک فروشگاه آنلاین سنگاپوری افشا شده‌اند.

مشخصات لو رفته از ردمی ١٠

ابتدا اجازه دهید تا به رندر Redmi 10 بپردازیم تا چشم انداز اولیه‌ای به طراحی این گوشی داشته باشیم. این گوشی احتمالاً در سه رنگ عرضه می‌شود. همچنین در قاب پشتی این دستگاه، ماژول دوربین مستطیلی شکلی به کار رفته است که از دوربین اصلی چهارگانه میزبانی می‌کند. ظاهر این ماژول، مانند Redmi Note 10 Pro 5G است. حسگر تشخیص اثرانگشت ردمی ١٠ بر روی فریم آن قرار دارد و با دکمه پاور ادغام شده است. در نهایت، قاب جلویی این گوشی با یک حفره نمایشگر مرکزی همراه شده است. این حفره، دوربین سلفی را در خود جای داده است. در ادامه، نوبت به مشخصات این گوشی تازه وارد می‌رسد.

مشخصات و رندر ردمی ١٠ در یک فروشگاه سنگاپوری

مشخصات و رندر ردمی ١٠ در یک فروشگاه سنگاپوری

بر اساس اطلاعات ذکر شده توسط فروشنده ردمی ١٠ در سنگاپور، این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی است. این نمایشگر، از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. باتری ردمی ١٠ ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. از سوی دیگر، شارژر این دستگاه دارای توان ١٨ واتی است. درگاه Type-C، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و بلوتوث نسخه ۵.٠ از دیگر مشخصات این گوشی است. پس از این‌ها، نوبت به بطن ردمی ١٠ می‌رسد. این گوشی اقتصادی، از تراشه جدید مدیاتک با نام Helio G88 استفاده می‌کند. تراشه Helio G88، دارای پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 است.

 

تراشه مدیاتک Helio G96 در کنار Helio G88 معرفی شدند

 

ردمی در نظر دارد تا ردمی ١٠ را به ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی تجهیز کند. در بخش سیستم دوربین، ردمی مانور خاصی داده است. البته دوربین سلفی این گوشی، وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. اما در مقابل، دوربین اصلی ردمی ١٠ چهارگانه است. این دوربین اصلی، متشکل از سنسورهای ٢+٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی است. همچنین ردمی ١٠ به وسیله این دوربین، قابلیت ثبت عکس‌های ماکرو و فوق عریض را خواهد داشت. احتمال می‌رود که سنسور اصلی ۵٠ مگاپیکسلی موجود در ردمی ١٠، همان ISOCELL JN1 سامسونگ باشد. این سنسور، مدتی پیش برای گوشی‌های اقتصادی در نظر گرفته شد.

 

حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL JN1 با وضوح ۵٠ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

 

بر اساس ادعای منبع، ضخامت ردمی ١٠ حدود ٨.٩۵ میلی متر است. محافظت از نمایشگر این گوشی نیز بر عهده گوریلا گلس ٣ خواهد بود. این دستگاه از رابط کاربری MIUI 12.5 به همراه اندروید ١١ پیش فرض استفاده خواهد کرد. به گفته منبع افشاگر این گوشی اقتصادی، احتمالاً قاب پشتی این دستگاه پلاستیکی است. بعید نیست که جنس فریم ردمی ١٠ از پلاستیک باشد. ردمی درگاه اینفرارد را در این گوشی تعبیه خواهد کرد.

نظر شما در مورد رندر Redmi 10 و مشخصات فنی این گوشی چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند رقبای خود را کنار بزند؟ کدام فاکتور این دستگاه برای شما جذاب‌تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

😂🤌 اینم جوک امروز…

comment image

Mahdi

احتمالا پرواز هم میکرده

ali karimi

سلام، گوشی خوبی به نظر میرسه یه میانرده خوب و عالی، مثلا دوربین 50 مگاپیکسلی، باطری 5000 ولی خب فست شارژش یکم قدرت بیشتری داشتش بهتر میبود، چیپستشم که چیپ گیمینگ از مدیاتک هستش، موفق باشید

Mahdi

دوربین دیگه فقط شده عدد و رقم ، یه j7 بیاری باهاش مقایسه کنی عکسهای بهتری میگیره ، ولی پردازنده ها خوبه این پایینرده باشه و جی۸۸ داشته باشه معرکه هست ۵ سال دیگه پایینرده ها قدرتی در حد a13 اپل دارن

mahdi_F18

شیائومی علاقه خاصی به استفاده از ماژول mi 10 ultra داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️