حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ردمی ۱۰ شیائومی شاید ۵۰ مگاپیکسلی باشد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

در حالی که Redmi نسخه های مختلفی از سری Note 10 را مثل Redmi Note 10S و Redmi Note 10T معرفی می کند، ما گزارشی درباره Redmi 10 داریم. گوشی هوشمند Redmi 10 در گواهی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) ظاهر شده که جزئیات اصلی آن را نشان می دهد. بر این اساس می توان گفت که دوربین ردمی ۱۰ شیائومی شاید ۵۰ مگاپیکسلی باشد. این دستگاه همچنین با سیستم عامل اندروید ۱۱ رصد شده است.

دوربین ردمی ۱۰

احتمالا Redmi 10 دارای شماره مدل 21061119AG است و با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا می شود. همچنین تأیید می شود که در نسخه دو سیم کارته از 4G LTE پشتیبانی می کند. این گوشی در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد:

  1. ۱- حافظه رم ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
  2. ۲- حافظه رم ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
  3. ۳-حافظه رم ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
ردمی ۱۰ در FCC دیده شده است

ردمی ۱۰ در FCC دیده شده است

علاوه بر این، یک منبع توییتری به نام Kacper Skrzypek می گوید که دوربین اصلی این دستگاه یک نمونه ۵۰ مگاپیکسلی است. شاید این رزلوشن برای دستگاهی در این سطح کمی عجیب باشد اما به نظر می رسد که واقعا این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین از یک سنسور S5KJN1 که مدل عددی سنور ISOCELL JN1 سامسونگ است، بهره خواهد برد. اینجا و در کل، سه دوربین اصلی وجود دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین احتمالا عمق سنج (یا شاید ماکرو) ۲ مگاپیکسلی می شود.

حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL JN1 با وضوح ۵٠ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

اگر این اطلاعات درباره دوربین ردمی ۱۰ صحت داشته باشد، مطمئناً روی کاغذ شاهد یک دستگاه جذاب خواهیم بود. علاوه بر این، انتظار می رود این گوشی با تراشه MediaTek همراه شود اما اینکه دقیقاً کدام مدل، هنوز مشخص نیست.

غیر از این گزارش امروز، دستگاه مذکور قبلاً در EE (کمیسیون اقتصادی Euroasian) و چند گواهی از اندونزی و سنگاپور دیده شده بود. این لیست ها نشان دهنده معرفی احتمالی زودهنگام در این بازارها است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید Redmi 10 با همین مشخصات ارایه می شود؟

ردمی ۱۰ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در TENAA دیده شد

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگه 4G باشه شیا از سری G مدیاتک استفاده کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)