حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر بلوتوثی ریلمی در تصاویر رسمی به‌صورت آنلاین فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بلندگو هوشمند، رندر، ریلمی

در ابتدای امسال، کمپانی ریلمی اسپیکرهای بلوتوثی Cobble و Pocket خود را با قیمت مناسب در مالزی عرضه کرد. اکنون و پس از معرفی برند فرعی DIZO متعلق به ریلمی در هند، این شرکت درحال آماده‌سازی برای عرضه چندین محصول دیگر می‌باشد. در همین راستا و امروز، چند تصویر از اسپیکر بلوتوثی جدید ریلمی به‌صورت آنلاین منتشر شده است که احتمال دارد با برند DIZO عرضه شود.

اسپیکر بلوتوثی ریلمی

با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده توسط Oyprice، بلندگوی بلوتوث Realme دارای طراحی دایره‌ای می‌باشد. این طراحی ما را به یاد بلندگوی بلوتوثی Cobble همین شرکت نیز می‌اندازد. چیزی که در این تصاویر مشخص است، رنگ مشکی و ظاهر مات این اسپیکر می‌باشد.

اسپیکر بلوتوثی ریلمی

اسپیکر بلوتوثی ریلمی

همچنین اسپیکر جدید دارای دکمه روشن/خاموش در قسمت بالایی خود بوده و علاوه‌بر این، دارای دکمه تنظیم صدا، دکمه جفت شدن و نشانگر LED نیز می‌باشد. در پایین دستگاه نیز، گفته می‌شود که یک پورت Type-C یا یک درگاه micro-USB می‌باشد که با یک پوشش کشویی پوشانده شده تا از پورت در برابر گرد و غبار محافظت شود.

جدای از این، درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات این محصول وجود ندارد. اما، باتوجه به اینکه رندرهای اولیه آن منتشر شده‌اند، می‌توان انتظار داشت ریلمی به‌زودی این اسپیکر را به بازار عرضه کند. حال، باید دید که تحت چه برندی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ خواه محصول فرعی DIZO باشد یا متعلق به خود Realme.

اسپیکر بلوتوثی ریلمی

اسپیکر بلوتوثی ریلمی

در اخبار مرتبط، ریلمی رویدادی را برای معرفی سری گوشی‌های Realme GT خود در هند و در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده است. شایعات حاکی از آنست که در زمان معرفی، ریلمی همچنین از لپ‌تاپ مورد انتظار Realme Book خود نیز رونمایی خواهد کرد. ریلمی بوک درواقع سری جدید لپ‌تاپ‌های این شرکت بوده که گفته می‌شود با قیمت اولیه 40،000 پوند (540 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای مشخصاتی مانند نمایشگر 14 اینچی FHD، نسل یازدهم پردازنده‌های Intel Core i5 و i3 و شارژ سریع 65 واتی خواهد بود. همچنین به‌احتمال زیاد شاهد معرفی رسمی از تبلت جدید این شرکت نیز در همان تاریخ خواهیم بود که رندرها و مشخصات آن را پیش از این با هم مرور کرده بودیم.

مشخصات تبلت ریلمی پد قبل از معرفی رسمی لو رفت

درنهایت دیدگاه شما درباره معرفی محصولات جدید برند ریلمی از جمله لپ‌تاپ، تبلت و اسپیکر بلوتوثی این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی