حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه کنسل شده OnePlus 7 را با طراحی مشابه Pixel 6 ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس ٧، نسخه استاندارد پرچمدار نیمه اول وان پلاس در نیمه اول سال ٢٠١٩ میلادی بود. این گوشی، به اندازه OnePlus 7 Pro مورد توجه قرار نگرفت. با این وجود، یکی از رقبای قابل توجه در بخش گوشی‌های رده بالا، همین دستگاه بود. اکنون، تصویری از نمونه کنسل شده OnePlus 7 منتشر شده است. بر اساس این تصویر، نمونه کنسل شده طراحی مشابه Pixel 6 داشته است.

نمونه کنسل شده OnePlus 7 با طراحی مشابه پرچمداران امسال گوگل

وان پلاس دو سال پیش از گوشی OnePlus 7 خود رونمایی کرد. این گوشی، به تراشه پرچمدار Snapdragon 855 مجهز شده بود. اما اکنون، تصویری از نمونه کنسل شده OnePlus 7 منتشر شده است.

 

وان پلاس ۷ با اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شد

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، هنگام تولید گوشی‌های هوشمند، طرح‌های مختلفی از محصولات مورد نظر ارائه می‌شود. طراحان معمولاً با چند طرح تکراری بازی می‌کنند تا در نهایت به یک نتیجه منطقی برای تولید نهایی گوشی هوشمند برسند. گاهی اوقات، این طرح‌ها در قالب طرح‌های مفهومی به بیرون درز می‌کنند. اما در نهایت، برخی از طرح‌های جذاب و جالب عملی نمی‌شوند. این مورد، در مورد وان پلاس ٧ نیز رخ داده است. به طوری که وان پلاس، طرح‌های مختلفی را برای این گوشی در نظر داشته است. نمونه کنسل شده OnePlus 7، طراحی بسیار متفاوتی از نسخه نهایی آن دارد. نکته جالب، شباهت این نسخه به سری گوشی‌‌های Pixel 6 است.

 

خانواده پیکسل ۶ گوگل پیش رونمایی شد؛ تراشه اختصاصی Tensor نیز تأیید شد

 

به تازگی تصویری از یک کاربر شبکه مجازی ویبو به بیرون درز کرده است. تصویر منتشر شده، تصویری زنده از نسخه کنسل شده وان پلاس ٧ است. بر اساس اظهارات این کاربر، نمونه کنسل شده OnePlus 7 پس از معرفی وان پلاس ۶ در سال ٢٠١٨ میلادی طراحی شده است.

نمونه کنسل شده OnePlus 7

همان طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، این نسخه از ماژول دوربین افقی استفاده می‌کند. این ماژول دوربین، به صورت یک نوار در قاب پشتی نسخه کنسل شده وان پلاس ٧ تعبیه شده است. این نوار، دارای رنگ نقره‌ای و قاب فلزی است. این نسخه از وان پلاس ٧، مجهز به دوربین اصلی چهارگانه بوده است. این در حالی است که وان پلاس ٧، از دوربین اصلی دوگانه استفاده می‌کند. این گوشی، در رنگ سفید ابریشمی مشابه OnePlus 6 طراحی شده بوده است. در نتیجه، می‌توان دریافت که این گوشی نه تنها از نظر ظاهری، بلکه از لحاظ باطنی نیز تفاوت‌های کلیدی با نسخه نهایی OnePlus 7 داشته است.

گوگل چندی پیش وجود سری Pixel 6 و تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها را تأیید کرد. این دو گوشی، دارای طراحی قاب پشتی نسبتاً یکسانی هستند. اما همان طور که مشخص شده است، وان پلاس خیلی وقت پیش از چنین طراحی استفاده کرده است. البته در یک گوشی کنسل شده و مفهومی؛ نه نسخه نهایی گوشی خود! همچنین این نوار، با وجود دوربین‌های کم‌تر ضخامت بیشتری دارد. این موضوع به دلیل بزرگ‌تر بودن سایز سنسورهای این سری است.

موضوع مهم، این است که سری پیکسل ۶ اواخر پاییز امسال رونمایی می‌شود. باید ببینیم که واکنش کاربران به چنین طراحی چیست. مطمئناً اگر این طراحی مورد استقبال طرفداران قرار بگیرد، دیگر کمپانی‌ها نیز از آن الهام خواهند گرفت. بنابراین، غیر ممکن نیست که در دیگر گوشی‌ها از چنین طرحی استفاده شود.

نظر شما در مورد طراحی این نسخه کنسل شده چیست؟ طراحی این نسخه بهتر است یا نسخه نهایی OnePlus 7؟ آیا این سبک طراحی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Golden Manfioda

اگه این نمونش کنسل نمی شد ، خیلی بهتر میشد .
خیلی با کلاس تر هست تا وان پلاس هفتی که الان تو بازار هست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️