حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ درصد آمریکایی ها ارز دیجیتال دارند!

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

تاکنون ۳۳ میلیون آمریکایی ارز دیجیتال خریداری کرده اند. یکی از بنیان گذاران Coinbase (یکی از صرافی های معروف آمریکایی) به نام فرد ارسام (Fred Ehrsam) اخیرا توییتی را منتشر کرده است که در ایالات متحده ۱۰ درصد مردم اکنون صاحب ارزهای دیجیتال هستند و این عدد بسیار بزرگی است.

پذیرش و محبوبیت بیت کوین

در دو سال گذشته، پذیرش و آشنایی با کریپتو به شدت افزایش یافته است، به طوری که اخیرا جست و جوی کلمه ی بیت کوین به اوج سه ساله گذشته خود رسیده است.

در اوایل این ماه، کوین بیس، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو که توسط برایان آرمسترانگ مدیریت می شود، اعلام کرد که ۴۳ میلیون کاربر دارد، بدون این که مشخص کند چه تعداد از آن ها آمریکایی هستند.

حتی اگر ۱۰ درصد درست هم باشد، با توجه به این که ۵۵ درصد از آنها در بازار سهام سرمایه گذاری میکنند، هنوز جا برای رشد تعداد کاربران آمریکایی در صنعت کریپتو وجود دارد.

بیت کوین

طبق بررسی کوین بیس که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، ۵۸ درصد آمریکایی ها از بیت کوین مطلع بودند. از ایالت های کالیفرنیا، نیوجرسی و واشنگتن به عنوان ایالت هایی که دارای بالاترین میزان مشارکت در اقتصاد ارزهای دیجیتال هستند، نام برده شد. از آنجایی که Ehrsam در توییت خود هیچ داده ای ارائه نکرد که حرف او را تایید کند، مردم به طور کامل این توییت را باور نکردند.

انگلستان از آمریکا هم جلوتر است

به نظر میرسد که پذیرش ارزهای دیجیتال در انگلستان سرعت بیشتری نسبت به سایر کشورهای جهان دارد. هفته ی گذشته صرافی Gemini (یکی از صرافی های معروف اروپایی) اعلام کرد که بیش از ۱۳.۵ درصد از بریتانیایی ها دارنده ی کریپتو هستند و در این میان ۴۱.۶ درصد از آنها خانم هستند.

در حال حاضر ۳۰ درصد از ساکنان لندن دارای کریپتو هستند که درصد بسیار بزرگی در سراسر انگلستان است.

شما تا چه میزان با ارزهای دیجیتال آشنایی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی