حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی Mi Pad 5 با Smart Pen در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، شیائومی

مراسم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ شیائومی مشخصا با رونمایی از Mi Mix 4 رونق ویژه ای خواهد داشت. این مراسم دقیقا ۱ روز قبل از آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ است. مراسمی که در آن سامسونگ می خواهد با گوشی های تاشو جدید، پیشرو بودن خود را نشان دهد ولی روز قبل شیائومی با می میکس ۴ از فناوری های جدید خود رونمایی می کند. با این حال به جز آن موبایل پیشرفته ما شاهد معرفی تبلت شیائومی Mi Pad 5 با Smart Pen در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ هم خواهیم بود.

تبلت شیائومی Mi Band 5

گفته می شود شیائومی Mi Mix 4 دارای دوربین زیر نمایشگر است تا تجربه نمایشگر تمام صفحه را ارائه دهد. شیائومی همچنین تایید کرد که در این مراسم Mi Pad 5 رونمایی می شود.

تبلت رده بالا شیائومی در گذشته از چندین وب سایت صدور گواهینامه تاییدیه دریافت کرد و جزئیات کلیدی آن مشخص شده است. شیائومی تیزری منتشر کرده که تأیید می کند Mi Pad 5 از قلم هوشمند پشتیبانی می کند. بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و سایر جزئیات شیائومی Mi Pad 5 که قبل از عرضه فاش شده است، بیندازیم.

تیزر رسمی شیائومی برای Mi Pad 5

تیزر رسمی شیائومی برای Mi Pad 5

این تبلت با پشتیبانی از قلم هوشمند در کنار Mi Mix 4 معرفی خواهد شد. همانطور که در تصویر بالا می بینید، تیزر شیائومی پشتیبانی دستگاه از قلم هوشمند را تأیید می کند. قلم هوشمند شیائومی در وب سایت FCC با شماره مدل M2107K81PC مشاهده شد.

این تیزر جزئیات دیگر دستگاه را فاش نمی کند. البته خب نگاهی به طراحی تبلت جدید شیائومی داریم که از نمای بقل و طراحی فریم فلزی را نشان می دهد. طراحی با لبه های صاف که مشابه آیپدهای جدید است. اطلاعات فاش شده از گذشته نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی IPS LCD است. این دستگاه از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند.

طراحی دوربین شیائومی Mi Pad 5

طراحی دوربین شیائومی Mi Pad 5

تبلت می پد ۵ شیائومی مجهز به دوربین دوگانه در پشت است. یک منبع خبری موثق، طراحی ماژول دوربین Mi Pad 5 را منتشر کرد. این تأیید می کند که فلش LED در داخل ماژول دوربین مربع شکل قرار می گیرد. در حقیقت کادر دوربین مانند دوربین شیائومی Mi 11 دیده می شود. گفته شده که این تبلت دارای دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱۳ مگاپیکسلی است.

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

اسنپدراگون ۸۶۰ | Snapdragon 860 کوالکام رسما معرفی شد

شیائومی Mi Pad 5 از تراشه رده بالای کوالکام Snapdragon 870 استفاده می کند. شایعه شده است که مدل دیگری از دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 860 است. گفته می شود این تبلت دارای حسگر اثر انگشتی روی فریم اطراف دستگاه است که در دکمه پاور تعبیه شده است. همچنین این تبلت با یک باتری 8720 میلی آمپر ساعتی ارایه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

به شدت منتظرشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)