حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می پد ۵ ماه آینده به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، شیائومی

پس از چندین سال وقفه، شیائومی با معرفی Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro در اوایل هفته گذشته، بار دیگر  به بازار تبلت‌ها بازگشت. دستگاه‌های جدید بسیاری از مشخصات قابل‌توجه و ویژگی‌های جالب را در خود دارند. با این حال، در‌حالی‌که شیائومی در کنفرانس معرفی این تبلت‌ها، جزئیات عرضه جهانی آنها را فاش نکرد، اما اخیرا مشخص شده است که می پد ۵ این شرکت به‌زودی و تا ماه آینده در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

عرضه جهانی تبلت‌های سری می پد ۵ شیائومی

این اطلاعات توسط منبعی در زنجیره تأمین شرکت فاش شده است که به گفته وی، Mi Pad 5 ماه آینده در اروپا عرضه خواهد شد. با این حال، تاریخ دقیقی برای عرضه این سری مشخص نشده است.

می پد ۵ دارای نمایشگر 11 اینچی از نوع LCD و رفرش ریت 120 هرتز بوده که از Dolby Vision و HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین یک تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ به‌همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز، مشخصات داخلی آن را شکل می‌دهد.

این تبلت دارای تنها یک دوربین در قاب پشتی خود بوده که از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ درحالی‌که یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی(اگر علاقه دارید یک تبلت غول پیکر را جلوی صورت خود گرفته تا عکاسی کنید) و تماس‌های ویدئویی تعبیه شده است.

عرضه جهانی تبلت‌های سری می پد ۵ شیائومی

عرضه جهانی تبلت‌های سری می پد ۵ شیائومی

می پد ۵ دارای چهار بلندگو بوده اما جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را با خود ندارد. این تبلت همچنین دارای باتری با ظرفیت 8720 میلی‌آمپرساعت، پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، Wi-Fi 5 و بلوتوث 5.0 می‌باشد که از نسخه خاص MIUI 12.5 براساس اندروید 11 و بهینه شده برای تبلت با نام MIUI For Pad نیز بهره می‌برد. شیائومی برای این دستگاه، قلم و کیبورد اختصاصی نیز درنظر گرفته است.

می پد ۵ پرو اما تراشه اسنپدراگون 860 را با چیپست قوی‌تر اسنپدراگون 870 جایگزین کرده و از حافظه رم سریعتر LPPDR5 استفاده می‌کند که ظرفیت آن در نسخه 5G، تا 8 گیگابایت نیز افزایش یافته است. در این تبلت همچنین برخلاف نسخه عادی، دو دوربین در پشت دستگاه وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی (50 مگاپیکسل برای نسخه 5G) و یک سنسور عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی به‌همراه دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی می‌باشد.

باتری نسخه پرو نیز دارای ظرفیت 8600 میلی‌آمپرساعتی بوده که پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، بلندگو ۸گانه Dolby Atmos و نمایشگر Dolby Vision و درنهایت اندروید 11 با رابط کاربری اختصاصی MIUI برای تبلت‌های شیائومی را دارا می‌باشد.

قیمت تبلت شیائومی Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro مشخص شد: از ۳۰۸ دلار

درنهایت نظر شما درباره عرضه جهانی تبلت‌های سری می پد ۵ شیائومی چیست؟ درصورت موجود شدن این دستگاه‌ها در بازار ایران و باتوجه به مشخصات داخلی و طراحیشان، آیا قصد خرید یکی از آنها را دارید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

احتمال خرید هست با توجه به قیمت مناسب

david2arc

منم تو فکر خریدشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی