حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Pad 5 با اسنپدراگون ٨٧٠ در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک، تبلت، شایعات، شیائومی

شیائومی در تاریخ ١٩ مرداد ١۴٠٠ از گروه جدید محصولات خود به صورت رسمی رونمایی می‌کند. در همین راستا، تبلت Mi Pad 5 لو اولین تبلت شیائومی پس از بازگشت این کمپانی به حوزه تبلت‌ها است. بنابراین، Mi Pad 5 حائز اهمیت زیادی است. تبلت شیائومی Mi Pad 5 در گیک بنچ رؤیت شده است. این صفحه گیک بنچ از تبلت شیائومی، اطلاعات کلیدی را به ما ارائه می‌دهد. به طور مثال، این تبلت مجهز به اسنپدراگون ٨٧٠ است.

تبلت شیائومی Mi Pad 5 در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

چندی پیش از تصاویر لو رفته Mi Pad 5 صحبت کردیم. بر اساس این تصاویر، می‌توان طراحی واضح این دستگاه را اشاره کرد. همچنین این تبلت به کیبورد فیزیکی و قلم استایلس Smart Pen تجهیز خواهد شد.

 

تصویر شیائومی Mi Mix 4 در کنار تبلت Mi Pad 5 لو رفت

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، سری تبلت‌های مورد انتظار Mi Pad 5 فردا در چین رونمایی خواهند شد. این سری حداقل شامل دو مدل تبلت است. یکی از این تبلت‌ها با مدل نامبر M2105K81AC در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. به همین صورت، با استفاده از اطلاعات این بنچمارک می‌توان نتایج جدیدی را گرفت. گفته می‌شود که مدل نامبر مورد اشاره، مربوط به نسخه گران قیمت‌تر سری Mi Pad 5 شیائومی است. تبلت شیائومی Mi Pad 5 در نسخه ۵.۴.١ گیک بنچ تست شده است. به همین صورت، نتایج ثبت شده کاملاً به روز و معتبر هستند.

صفحه گیک بنچ ۵.۴.١ شیائومی می پد ۵

صفحه گیک بنچ ۵.۴.١ شیائومی می پد ۵

بر اساس این صفحه لو رفته از Mi Pad 5، این تبلت مورد انتظار مجهز به تراشه Snapdragon 870 است. اسنپدراگون ٨٧٠ دارای مشخصات جذابی است. این تراشه، دارای حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی ٣.٢ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی Adreno 650 در این تراشه به کار گرفته شده است. تراشه اسنپدراگون ٨٧٠ در تبلت جدید شیائومی، با ۶ گیگابایت حافظه رم همراه شده است. این تبلت با سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض ارائه می‌شود. همچنین انتظار داریم رابط کاربری MIUI For Pad 12.5 در این تبلت استفاده شود.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

امتیاز تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب شده توسط این تبلت، به ترتیب برابر با ٩٩٧ و ٣,١٨١ می‌باشد. در کل، مشخصات جذابی را از تبلت‌های جدید شیائومی شاهد خواهیم بود. همچنین این تبلت‌ها قیمت مناسبی خواهند داشت. انتظار می‌رود که شیائومی Mi Pad 5 با نمایشگر ١٠.٩۵ اینچی از نوع IPS LCD با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی رونمایی شود. همچنین این دستگاه از ویژگی‌های جذابی مانند باتری ٨,٧٢٠ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۶٧ واتی پشتیبانی می‌کند! این دستگاه ممکن است از دوربین اصلی دوگانه ۴٨ مگاپیکسلی بهره مند باشد. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز در تبلت جدید شیائومی موجود خواهد بود. ظاهراً Mi Pad 5 در دو نسخه 5G و Wi-Fi عرضه می‌شود. ممکن است که نسخه وای فای از دوربین اصلی ١٢ مگاپیکسلی و Snapdragon 860 استفاده کند. در نهایت، باید منتظر باشیم تا ببینیم که فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نظر شما درباره می پد ۵ چیست؟ مشخصات آن را می‌پسندید؟ استفاده از Snapdragon 870 کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️