حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ RedmiBook Pro جدید و RedmiBook e-Learning رسماً معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، ردمی، لپ‌تاپ

ردمی تاکنون لپ تاپ‌هایی با ارزش خرید بالا را روانه بازار کرده است. به همین ترتیب، این کمپانی کم کم در حال افزایش محبوبیت خود در حوزه لپ تاپ‌ها است. اخیراً لپ تاپ RedmiBook Pro جدید این کمپانی به همراه RedmiBook e-Learning رسماً در هند رونمایی شده‌اند. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت آن‌ها داریم.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ RedmiBook Pro جدید

ردمی حدود ۴ ماه پیش از نسخه جدید ردمی بوک پروی ١۵ اینچی خود رونمایی کرده بود. این لپ تاپ، دارای مشخصات برجسته‌ای همچون پردازنده گرافیکی مجمتع MX450 و پردازنده نسل یازدهم اینتل بود.

 

ردمی بوک پرو ۱۵ اینچی جدید با پردازنده نسل یازدهم اینتل رسما معرفی شد

 

اما نسخه جدید ردمی بوک پرو به تازگی رونمایی شده است. بر اساس گزارش EqualLeaks، لپ تاپ RedmiBook Pro جدید به همراه RedmiBook e-Learning در هند رونمایی شده‌اند. این دو لپ تاپ، دارای مشخصات جالب و قیمت مناسبی هستند. برای همین، ابتدا از مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ RedmiBook Pro شروع می‌کنیم.

لپ تاپ RedmiBook Pro، یک لپ تاپ نسبتاً جذاب است. وزن و ضخامت ردمی بوک پرو، به ترتیب برابر با ١.٨ کیلوگرم و ١٩.٩ میلی متر است. نمایشگر این لپ تاپ، قطر ١۵.۶ اینچی دارد. همچنین وضوح آن، Full HD است. در ادامه، وبکمی با قابلیت فیلم برداری 720p در این لپ تاپ موجود می‌باشد. پردازنده به کار رفته در ردمی بوک پروی جدید، اینتل Core-i5 11300H است. حداکثر فرکانس کاری این پردازنده مرکزی، ۴.۴ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی مجتمع استفاده شده در این لپ تاپ نیز Intel iris xe است. ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و ۵١٢ گیگابایت حافظه NVMe SSD برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. جزئیاتی از قابلیت ارتقاء این لپ تاپ ارائه نشده است.

وای فای ۵ و بلوتوث نسخه ۵.٠ در لپ تاپ RedmiBook Pro قابل استفاده هستند. اسپیکرهای این لپ تاپ از فناوری صدای DTS استفاده می‌کنند. به ادعای ردمی، باتری این لپ تاپ می‌تواند با استفاده روزانه تا ١٠ ساعت دوام بیاورد. ویندوز ١٠ هوم به صورت پیش فرض در RedmiBook Pro نصب شده است. در انتها، قیمت لپ تاپ جدید ردمی برابر با ۴٩,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۶٧٣ دلار آمریکا) است.

جزئیات لپ تاپ ردمی بوک e-Learning

ردمی در ادامه از یک لپ تاپ دیگر نیز رونمایی کرد. نام این لپ تاپ، RedmiBook e-Learning می‌باشد. مشخصات فنی و قیمت این دستگاه نیز به صورت رسمی منتشر شده است. به گفته ردمی، پردازنده مرکزی نسل ١١ اینتل در این لپ تاپ استفاده شده است. این پردازنده، از نوع Core-i3 است. نمایشگر ١۵.۶ اینچی رومی بوک e-Learning، وضوح Full HD دارد. ٢۵۶ یا ۵١٢ گیگابایت حافظه SSD برای e-Learning در نظر گرفته شده است. استفاده از ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 3200MHZ در این لپ تاپ را فراموش نکنید.

ویندوز ١٠ هوم، به صورت پیش فرض بر روی این لپ تاپ ارائه می‌شود. اما به زودی می‌توانید با انتشار به روزرسانی نسخه نهایی ویندوز ١١، آن را نصب کنید. مانند ردمی بوک پرو، دوام باتری این لپ تاپ حدود ١٠ ساعت است. نوبت به قیمت این لپ تاپ می‌رسد. نسخه ٢۵۶ گیگابایتی لپ تاپ RedmiBook e-Learning قیمت ۴١,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ۵۶۶ دلار آمریکا) دارد. نسخه ۵١٢ گیگابایتی نیز با قیمت ۴۴,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۶٠۶ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

فکر می‌کنید که لپ تاپ‌های جدید ردمی ارزش خرید دارند؟ کدام لپ تاپ را بیشتر می‌پسندید؟ نظر شما در مورد عملکرد ردمی در بخش لپ تاپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

فروش جهانی هم اومده… هم canalys هم IDC… شیائومی 6 میلیون عدد با سامسونگ فاصله داره…

سینا عطایی

سلام وفت بخیر
ممنونم
توی صف انتشار بود و منتشر شد

m.b

سلام ممنون 🙏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️