حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ Redmi G 2021 در دو نسخه AMD و اینتل رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی، لپ‌تاپ

کمپانی ردمی به عنوان زیر مجموعه شیائومی، توانست نام و شهرت خوبی را برای خود دست و پا کند. ردمی، به تازگی از لپ تاپ جدید خود در دو نسخه با پردازنده‌های اینتل و AMD رونمایی کرده است. در ادامه، به جزئیات لپ تاپ Redmi G 2021 خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ Redmi G 2021

لپ تاپ‌های ردمی، در رده‌های قیمتی مختلفی روانه بازار می‌شود. این کمپانی، چندی پیش از سری جدید ردمی بوک‌های خود رونمایی کرد.

 

لپ تاپ RedmiBook Pro جدید و RedmiBook e-Learning رسماً معرفی شدند

 

به نقل از Gizmochina، ردمی بی سر و صدا از لپ تاپ Redmi G 2021 در دو نسخه و در کشور چین پرده برداری کرده است. این لپ تاپ، گیمینگ است. دو نسخه اینتل و AMD برای این لپ تاپ موجود است. هر دو نسخه، مجهز به نمایشگری با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی، کارت گرافیک اختصاصی RTX3060 و حداکثر ١۶ گیگابایت حافظه رم هستند. نمایشگر این لپ تاپ، ١۶.١ اینچی است. نسخه اینتل این لپ تاپ، از پردازنده Core-i5 11260H به همراه ۵١٢ گیگابایت SSD و ١۶ گیگابایت حافظه رم بهره مند است.

از سوی دیگر، نسخه AMD با پردازنده مرکزی Ryzen 7 5800 و همین میزان از حافظه ذخیره سازی روانه بازار می‌شود. هر دو نسخه مجهز به ویندوز ١٠ یپش فرض هستند. انتظار می‌رود که آپدیت ویندوز ١١ نیز برای آن‌ها در دسترس قرار گیرد. لپ تاپ Redmi G 2021 دارای سیستم Hurricane Heat Dissipation 3.0 برای دفع حرارت و خنک سازی تجهیزات دستگاه است. این سیستم، دارای دو فن خنک کننده و چهار خروجی است. اما نسخه AMD، علاوه بر این‌ها به یک لوله حرارتی مسی مجهز شده است. نکته قابل توجه، استفاده از شارژر ١٨٠ وات برای نسخه اینتل این لپ تاپ است. اما توان این شارژر در نسخه AMD، به ٢٣٠ وات رسیده است!

در ادامه، هر دو نسخه از ویژگی‌هایی مانند Wi-Fi 6، فناوری DTS:X Ultra Sound، کیبورد با نور پس زمینه، دستیار هوشمند Xiaoai، درگاه‌های Type-C و Thunderbolt در کنار پشتیبانی از Xiaomi Game Box برخوردار هستند.

در نهایت، نوبت قیمت این لپ تاپ می‌رسد. نسخه AMD، با قیمت ۶,٩٩٩ یوان (معادل ١,٠٨١ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. فروش آن، از ۶ مهر شروع می‌شود. در ادامه، نسخه اینتل نیز با قیمت ۵,۶٩٩ یوان (معادل ٨٨٠ دلار آمریکا) و از ١ مهر آماده فروش خواهد شد.

نظر شما در مورد این لپ تاپ چیست؟ کدام مشخصه آن را بیشتر می‌پسندید؟ ارزش خرید آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️