حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی بوک پرو ۱۵ اینچی جدید با پردازنده نسل یازدهم اینتل رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، لپ‌تاپ

ماه گذشته، ردمی جدیدترین لپ تاپ های سری ردمی بوک پرو ۱۴ و ۱۵ اینچی را معرفی کرد. این شرکت نسخه های جدید شده از نسخه های قبلی خود را امروز معرفی کرده است و اکنون، ردمی بوک پرو ۱۵ اینچی جدید با پردازنده 11th Gen Intel در چین عرضه شده است.

ردمی بوک پرو ۱۵

در اوایل این ماه، غول فناوری چینی نسخه RedmiBook Pro 14 اینچی را در بازار داخلی خود عرضه کرد. این نسخه دارای یازدهمین نسل Intel Core i5 است که به صورت اختیاری با کارت گرافیک NVIDIA MX450 وارد بازار می شود و حتی می تواند به پردازنده Intel i7 نیز ارتقا یابد.

به نقل از gizmochina اکنون، این شرکت نسخه 15 اینچی جدیدی را با نام ردمی بوک پرو ۱۵ را معرفی و عرضه کرده است. نسخه پایه نیز با پردازنده Core i5 وارد بازار می شود که می تواند به i7 نیز ارتقا یابد. مشابه نسخه 14 اینچی، می توان آن را با کارت گرافیک NVIDIA MX450 نیز جفت کرد.

ردمی بوک پرو ۱۵ اینچی

ردمی بوک پرو

ردمی بوک پرو ۱۵ اینچی جدید دارای ویژگی برجسته نمایشگرهای جدید است که دارای رزولوشن 3200×2000 پیکسل است که همچنین از رفرش ریت بالای 90 هرتز نیز پشتیبانی می کند. این نمایشگرها همچنین از طیف رنگی 100 درصد sRBG پشتیبانی می کنند و دارای زاویه دید عریض 178 درجه همراه با کم نور شدن DC و مجوز TYV Rheinland نور آبی کم هستند.

ردمی بوک پرو ۱۵ دارای 16 گیگابایت رم DDR4 3200 مگاهرتز و 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD است. این نوت بوک توسط یک باتری داخلی 70 وات ساعت تأمین می شود که از یک پورت USB Type C برای شارژ حداکثر 100 وات پشتیبانی می کند که می تواند دستگاه را فقط در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند.

 

ردمی بوک پرو ۱۴ و ۱۵ اینچی رسما معرفی شدند

 

قیمت ردمی بوک پرو ۱۵ جدید از 758 دلار شروع می شود. در حالی که نوع اصلی آن با کارت گرافیک انویدیا 968 دلار قیمت دارد. در حال حاضر این مدل در وب سایت های فروش آنلاین کشور چین در حال فروش است.

 

نظر شما درباره ردمی بوک پرو ۱۵ جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

روی کاغذ که انصافا خوبه😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی