حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ‌های جدید شیائومی Redmi Book 2024 رسما ۸ آذر ۱۴۰۲ معرفی خواهند شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، لپ‌تاپ

دیروز برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی سری Redmi 70 شیائومی رسما اعلام شد و ۸ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود. به‌تازگی و با تیزرهای رسمی مشخص می‌شود که لپتاپ‌های جدید شیائومی Redmi Book 2024 نیز در همین تاریخ معرفی شده‌اند.

لپتاپ‌های جدید شیائومی Redmi Book 2024

مدل ۱۶ اینچی از سال ۲۰۲۰ تاکنون به روزنشده و این نسخه می‌تواند بعد از حدودا ۴ سال حال‌وهوای تازه‌ای به طرفداران لپتاپ‌های ۱۶ اینچی شیائومی بدهد.

تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط شیائومی طراحی لپ‌تاپ را نشان می‌دهد که شبیه به لپ‌تاپ‌های قبلی Redmi است. این تیزر همچنین تایید می‌کند که لپ تاپ دارای دو درگاه USB Type-A در سمت راست، یک پورت USB Type-A، یک پورت HDMI، یک جک هدفون و یک پورت Type-C خواهد بود.

شیائومی همچنین از Redmi Book 16 (2024) به عنوان قدرتمندترین محصول در رنج قیمت خود یاد می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین از اتصال یکپارچه با PaperOS جدید شیائومی بهره می‌برد که اطلاعات زیادی درباره آن نداریم.

همچنین در کنار این لپتاپ ۱۶ اینچی شیائومی یک مدل ۱۴ اینچی نیز حضور خواهد داشت. هنوز دقیقا درباره مشخصات این محصولات اطلاعی نداریم اما طبیعتا تراشه‌های نسل جدید و نمایشگرهای جذاب و کم حاشیه می‌تواند از موارد قابل انتظار ما باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر لپتاپ‌های شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)