حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی ردمی بوک پرو جدید به وب کم اشاره دارد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی، لپ‌تاپ

اوایل امروز شیائومی پوستر تبلیغاتی جدیدی را برای لپ تاپ RedmiBook Pro خود منتشر کرد. تصویر تیزر به اشتراک گذاشته شده، نگاهی اجمالی به نوت بوک ارائه می دهد که تأیید کننده یک وب کم در جلو است. هر چند اینکه تیزر رسمی ردمی بوک پرو جدید به وب کم اشاره دارد، با توجه به گذشته ردمی و عدم قرار دادن وبکم در مدل های ۱۴ و ۱۶ اینچی، عجیب نیست!

ردمی بوک جدید

اگر نمی دانید باید یادآوری کنم که ردمی لپ تاپ های RedmiBook 14 و RedmiBook 16 را معرفی کرده است. این لپتاپ ها از وبکم برخوردار نیستند، که باعث شده بود تعداد زیادی از خریداران احتمالی آن ناامید شوند. در حالی که خرید یک دوربین خارجی ممکن است وضوح بهتری ارائه دهد، اما هزینه اضافی را به کاربر تحمیل می کند. اما اکنون، به نظر می رسد شیائومی (برند مادر ردمی) به صحبت های مشتریان خود گوش فرا داده و وب کم را دوباره در لپ تاپ خود قرار داده است.

با نگاهی به تصویر تبلیغاتی، می توان مشاهده کرد که دوربین جلو همانطور که در اکثر لپ تاپ ها وجود دارد، در قسمت بالایی قرار خواهد گرفت. بنابراین، می توان انتظار داشت که آن را در حاشیه بالا نمایشگر مشاهده کنیم. در مورد مشخصات خود لپ تاپ اما تیزر پیشین شرکت با اشاره به پردازنده نسل ۱۱ اینتل Tiger Lake و نمایشگر 2K منتشر شده بود.

گفته می شود شیائومی برای حافظه داخلی، یک درایو حالت جامد (یا همان SSD) مدل NVMe انتخاب کرده است. این لپتاپ با درگاه Type C ارائه می شود که از شارژ پروتکل PD نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، سایر ویژگی ها شامل اسکن اثر انگشت برای امنیت بیومتریک، صفحه کلید دارای نور پس زمینه و بدنه فلزی جدید است. متأسفانه، این ها همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی بوک پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز دوربین یه گوشی اومد ۱۱۰ برای رنگ illusion

Mahdi

فقط رنگ مهمه امتیاز که همه جا ریخته😒😒

Mahdi

امتیاز کشکه از یه گوشی خوشت اومد به امتیازات توجه نکن

Finch

خیلی دنبال ردمب بوک بودم
یه مدل اولترا بوک نازک هم قیمت میت بوک داشت (همون رنج 23 تومن ) با مشخصات خیلی بهتر> مثلا : پردازنده i7 نسل ده ( میت i5 نسل ده داره ) / یا گرافیک mx350 ( میت mx250) / باطری بزرگتر وووو
اما متاسفانه تو بازار ایران نبود و برای خریدش مجبور میشدم 45 الی 55 روز صبر میکردم که برسه دستم
امیدوارم بزودی لپتاپ های شیا هم به صورت رسمی بیاد بازار ایران

Finch

*ردمی بوک 🙄🙄🙄

ممد بمولا

انگار تو پانچ هوله وبکم!
مشخصات خوبی دارن سری ردمی بوک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)