حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب های رسمی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را در طرح های مختلف ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ این روزها در حال آماده سازی خود برای رویداد Unpacked است. سامسونگ روز ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) را برای این رویداد در نظر گرفته است. انتظار می‌رود غول فناوری کره جنوبی در این کنفرانس از Galaxy Z Fold3، Galaxy Z Flip3، Galaxy Watch4، Galaxy Watch4 Active و Galaxy Buds2 رونمایی کند. پیش از مراسم رونمایی، اما ما هر روز اخبار و گزارشات بیشتری درباره محصولات جدید سامسونگ می‌شنویم. در آخرین رندر های منتشر شده، تصاویر قاب های رسمی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ دیده می‌شوند.

سامسونگ قاب های جذاب و خاصی را برای گلکسی زد فلیپ ۳ در نظر گرفته است

طبق اطلاعاتی که 91Mobiles منتشر کرده است، سامسونگ قاب های منحصر به فردی را برای Galaxy Z Flip3 عرضه می‌کند. این قاب ها با روکش چرمی یا سیلیکونی و با یک بند یا حلقه همراه خواهند بود. علاوه بر طرح متفاوت این قاب ها، رنگ بندی جذابی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. قاب های گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ های بنفش، زرد و آبی عرضه می‌شوند.

شاید برای شما هم سوال شود که به جز محافظت از گوشی در برابر خط و خش و ضربه، دیگر کاربرد این قاب ها چیست؟ همانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، نکته متفاوت قاب های جدید سامسونگ، به وجود یک حلقه یا بند در آن ها مربوط می‌شود. با استفاده از این قاب، می‌توانید گلکسی زد فلیپ ۳ خود را به کیف یا کمربند خود آویزان کنید و در حقیقت دیگر برای حمل گوشی خود نیازی به جیب ندارید. در نهایت، رندرهای منتشر شده وجود دوربین دوگانه، صفحه نمایش بزرگتر نسبت به نسل قبل، و دوربین سلفی پانچ هول را تایید می‌کنند.

تصاویر منتشر شده از قاب های Galaxy Z Flip 3

گلکسی Z Flip 3 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

طبق گزارشات منتشر شده، گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، هشت گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. صفحه نمایش داخلی این گوشی ۶.۶ اینچ، و صفحه نمایش خارجی آن ۱.۹ اینچ است. گلکسی زد فلیپ ۳ از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. برای گرفتن عکس های سلفی نیز یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. نکته جذاب درباره این گوشی تاشو، مقاوم بودن آن در برابر آب و دریافت گواهینامه IPX8 است. در بخش باتری اما طبق انتظار با محصول جذابی مواجه نیستیم و Galaxy Z Flip 3 از یک باتری کم حجم ۳۳۰۰ میلی آمپری همراه با فست شارژ ۲۵ وات استفاده می‌کند.

قیمت Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در کره جنوبی مشخص شد

نظر شما درباره قاب های گلکسی زد فلیپ ۳ چیست؟ آیا کاربردی خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی