حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Flip 3 با فست شارژ ۲۵ واتی عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ مشغول آماده سازی خود برای عرضه گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 است. گوشی های هوشمند جدید تاشو سامسونگ در ماه آینده و در رویداد  Unpacked معرفی می‌شوند. امسال این شرکت، تلفن های هوشمند گلکسی نوت را به بازار نخواهد آورد و امیدوار است که گوشی های جدید تاشو برای جذاب کردن این رویداد کافی باشند. در گذشته گزارشاتی درباره فست شارژ گلکسی Z flip 3 منتشر شده بود که ناامید کننده به نظر می‌رسیدند. جدیدترین اخبار اما جزئیات امیدوار کننده ای درباره توان شارژ سریع گوشی تاشو جدید سامسونگ به ما می‌گوید.

فست شارژ ۲۵ واتی گلکسی Z Flip 3 توسط 3C تأیید شد

پیش از این، اطلاعاتی که درباره فست شارژ گلکسی Z Flip 3 منتشر شده بود، واقعا ناامید کننده بودند. گزارشات قبلی ادعا می‌کردند که گلکسی زد فلیپ ۳ از شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد. در دوره ای که گوشی های هوشمند به شارژر هایی با توان ۱۰۰ وات مجهز شده اند، واقعا نمی‌توان اسم «شارژ سریع» بر روی شارژر های ۱۵ وات گذاشت.

علاوه بر این، حتی گوشی های میان رده نیز از شارژر های ۳۰ وات و ۶۵ وات بهره مندند. متاسفانه سامسونگ از نظر فناوری شارژ سریع از رقبای خود عقب تر است. با این وجود، شارژر ۱۵ وات برای یک گوشی ۱۰۰۰ دلاری شبیه به یک شوخی است! با تمام این اوصاف، ظاهرا اوضاع از آنچه که قبلا تصور می‌کردیم بهتر است، و جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ به فست شارژ ۲۵ وات مجهز ‌می‌شود.

فست شارژ گلکسی Z Flip 3

گواهی 3C نیز فست شارژ ۲۵ واتی گلکسی Z Flip 3 را تایید می‌کند

براساس گزارش GizChina، گلکسی زد فلیپ ۳ با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات در وب سایت صدور گواهینامه 3C مشاهده شد. این برخلاف گزارش های قبلی است، که نشان می‌داد گوشی تاشو جدید سامسونگ به فست شارژ ۱۵ وات مجهز می‌شود. با توجه به اینکه بسیاری از میان رده ها از شارژ سریع ۳۰ وات بهره می‌برند، فست شارژ ۲۵ واتی برای یک دستگاه گران قیمت چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. اما به هر حال بسیار بهتر از شارژ ۱۵ واتی است؛ زیرا این توان شارژی است که در گوشی های پایین رده می‌بینیم در صورتی که Galaxy Z Flip 3 یک دستگاه گران قیمت است.

گلکسی زد فلیپ ۳ چه مشخصاتی خواهد داشت؟

گلکسی زد فلیپ ۳ قبلاً در وب‌سایت صدور گواهینامه SafetyKorea مشاهده شده بود. این وب‌سایت خبر از وجود یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری در کالبد این گوشی می‌داد. اما خوشبختانه گزارش های جدید به یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری برای این گوشی اشاره می‌کنند. Galaxy Z Flip 3 از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن Full HD+ همراه با پانچ هول بهره می‌برد. از نظر دوربین، این دستگاه به ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است. توان پردازشی گوشی تاشو جدید سامسونگ نیز، توسط تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و حداقل ۸ گیگابایت رم (برای نسخه پایه) تأمین می‌شود.

طراحی نهایی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را ببینید

گلکسی زد فلیپ ۳ جذابیت کمتری از زد فولد ۳ دارد، اما از طرفی، قیمت پایین تری نیز دارد. Galaxy Z Fold 3 دارای ویژگی های جذاب تر و فناوری های پیشرفته تری مانند باتری بزرگ تر و دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. ظاهرا هنوز هم چالش های بسیاری برای قرار دادن یک باتری پرظرفیت در یک گوشی تاشو وجود دارد. با این حال، سامسونگ به فروش خوب دستگاه های تاشو جدید خود امیدوار است و احتمال فروش ۷ میلیون واحد از Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را می‌دهد.

نظر شما درباره گوشی های جدید تاشو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی