حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت S Pen Pro سامسونگ حدود ۲ برابر S Pen عادی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 3 از قلم S Pen پشتیبانی می کند. گزارش ها نشان می دهد که دو مدل S Pen برای این دستگاه در دسترس خواهد بود. یکی از آنها احتمالا به عنوان S Pen Fold Edition عرضه خواهد شد و همان S Pen Pro مورد انتظار است که اولین بار در زمان معرفی Galaxy S21 Ultra معرفی شد. در حال حاضر، جزئیاتی فاش شده که شامل قیمت احتمالی نیز می شود. می شنویم که قیمت S Pen Pro سامسونگ حدود ۲ برابر S Pen عادی خواهد بود. این یعنی اگر قلم می خواهید باید هزینه قابل توجهی به صورت اضافه پرداخت کنید.

قیمت S Pen Pro سامسونگ

قلم S Pen Pro قبلاً در ماه جاری توسط FCC تأیید شده بود و لیست نشان داد که این قلم با طیف وسیعی از گوشی ها و محصولات Galaxy که شامل Galaxy Z Fold3 5G و مدل های قدیمی تر مانند Galaxy S21 Ultra 5G است، سازگار خواهد بود. این لیست همچنین محصولات زیر است:

  1. ۱- Galaxy Note20 Ultra
  2. ۲- Galaxy Note20
  3. ۳- Galaxy Note10 Lite
  4. ۴- Galaxy Tab S7 Plus
  5. ۵- Galaxy Tab S7
  6. ۶- Galaxy Tab S7 FE
  7. ۷- Galaxy Tab S6
سامسونگ

سامسونگ

با توجه به گزارشی از Chun گفته می شود S Pen Pro دارای نوکی به اندازه 0.7 میلی متر است. همانطور که انتظار می رود این قلم دارای ۴۰۹۶ سطح حساسیت به فشار است. نکته مهمی که اینجا مشخص می شود این است که قلم را می توان این قلم را با Galaxy Z Fold 3 و بدون آسیب رساندن به صفحه نمایش استفاده کرد.

همچنین، بر خلاف S Pen که با گلکسی نوت ۲۰ اولترا عرضه می شود و داخل بدنه گوشی شارژ می شود یا گلکسی تب اس ۷ که وقتی پشت تبلت قرار می گیرد، شارژ می شود؛ کاربرانی که S Pen Pro را خریداری می کنند باید از طریق درگاه USB-C آن را شارژ کند.

قلم S Pen Pro از طریق کیس های منتخب به صورت مغناطیسی به پشت Galaxy Z Fold 3 متصل می شود. اگر نمی خواهید قاب های دستگاه خود را از سامسونگ بخرید، ما مطمئن هستیم که کیس های دیگری از سازندگان شخص ثالث وجود خواهد داشت.

آخرین و مهمترین موضوع درباره قیمت قلم است که به گفته این منبع خبر باید حدود “70 پوند در انگلستان” باشد. این برچسب قیمت تقریباً دو برابر 34 پوند است که قلم S جایگزین سری Galaxy Note20 در انگلستان به فروش می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قلم جدید سامسونگ چقدر می تواند جذاب باشد؟ ارزش قیمتش را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)