حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ S Pen Pro را برای گلکسی اس ۲۱ اولترا معرفی خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

می دانیم Galaxy S21 Ultra سامسونگ از قلم S Pen این شرکت پشتیبانی می کند. پشتیبانی از لوازم جانبی برای سالها یکی از اصلی ترین گوشی های هوشمند Galaxy Note سامسونگ بوده است، اما این اولین بار است که در سری Galaxy S این شرکت پشتیبانی می شود. S Pen جدید به عنوان لوازم جانبی 39.99 دلار اختیاری در دسترس خواهد بود و سامسونگ می گوید S21 Ultra همچنین با S Pen از سایر دستگاه های Galaxy Note یا Galaxy Tab کار خواهد کرد. همچنین سامسونگ S Pen Pro را برای گلکسی اس ۲۱ اولترا معرفی خواهد کرد.

سامسونگ S Pen Pro

در مورد آنچه می توانید از قلم در S21 Ultra استفاده کنید، سامسونگ طیف وسیعی از موارد استفاده آشنا را شرح داده است. اینها شامل ترسیم، یادداشت برداری، ویرایش عکس و امضای اسناد است. از نظر فیزیکی، قلم جدید S Pen کمی بزرگتر از قلم های قبلی Galaxy Note S است، اما دکمه کناری آن را حفظ می کند. سامسونگ همچنین در اواخر امسال S Pen Pro بزرگتری را عرضه می کند که مجهز به بلوتوث و پشتیبانی از حرکات هوا است. پس می توان نتیجه گرفت که قلم فعلی ۳۹.۹۹ دلاری این ویژگی ها را ندارد.

سامسونگ S Pen Pro

سامسونگ S Pen Pro

بر خلاف تلفن های Galaxy Note و Galaxy S21 Ultra هیچ شکاف داخلی برای قرار دادن قلم ندارد. در عوض، سامسونگ کیس هایی با اسلات S Pen را ارایه می کند، که قیمت آن با قلم 69.99 دلار است. استفاده از کیس برای حمل لوازم جانبی به راحتی امکان قرار دادن آن درون تلفن مستقیم به نظر نمی رسد، اما با توجه به وجود بسیاری از دارندگان Galaxy S21 Ultra که به سختی با لوازم جانبی اختیاری مشقت نخواهند داشت، این یک مصالحه است.

در صف جدید، پشتیبانی از قلم اختصاصی Galaxy S21 Ultra است. با Galaxy S21 یا S21 Plus نمی توانید از قلم S استفاده کنید.

 

 

شایعات مربوط به پشتیبانی از قلم Galaxy S21 Ultra از سال گذشته منتشر شده است و این ویژگی اساساً در پرونده FCC در اواخر دسامبر تأیید شد. اکنون که سری Galaxy S یکی از بزرگترین ویژگی های سری Note را به ارث برده است، شایعاتی مبنی بر توقف مورد اخیر وجود دارد. با این حال، گفته می شود این موضوع توسط یکی از مقامات سامسونگ مورد اختلاف بوده است.

نظر شما چیست؟ منتظر S Pen Pro هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

آخر ی نمه قیمه ریختی داخل ماستا ولی نه کامل!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)