حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با وصله امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۱ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ زمانی یکی از کندترین شرکت ها در انتشار بروزرسانی های نرم افزاری بود. این شرکت اما رویه خود را در سال های اخیر، به ویژه با عرضه رابط کاربری One UI تغییر داد. سامسونگ در چند سال اخیر عملکرد خوبی در انتشار بروزرسانی ها داشته است. این شرکت برای تمام گوشی پرچمدار های و برخی از میان رده هایش ۳ آپدیت اندروید را عرضه می‌کند. پس از انتشار سه بروزرسانی اندروید نیز سامسونگ دستگاه های خود را فراموش نمی‌کند و آن ها تا چهار سال نیز وصله های امنیتی اندروید را دریافت خواهند کرد. اکنون آخرین آپدیت امنیتی، برای سری گلکسی اس ۲۱ ارائه شده است.

پس از گلکسی A52، سری گلکسی اس ۲۱ نیز آپدیت امنیتی آگوست را دریافت کرد

دریافت وصله امنیتی آگوست ۲۰۲۱ وقتی هنوز در ماه جولای هستیم، یک شگفتی بزرگ است. با این حال، این رفتار رایج برای سامسونگ در چند وقت اخیر بوده است. وقتی برخی شرکت ها هنوز در حال انتشار وصله های امنیتی ماه ژوئن یا جولای هستند، انتشار بسته امنیتی ماه آگوست، اقدامی قابل تقدیر از سوی سامسونگ است. در حال حاضر، آخرین آپدیت امنیتی اندروید برای سری گلکسی اس ۲۱ عرضه شده است.

جالب اینجاست که پرچمداران ۲۰۲۱ اولین مدل هایی نبودند که این به روزرسانی را دریافت کردند. چند روز پیش، سامسونگ وصله امنیتی آگوست ۲۰۲۱ را برای Galaxy A52 منتشر کرد. این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ در ماه مارس سال جاری (اسفند سال گذشته)، رونمایی شده بود. سامسونگ همچنین این بروزرسانی را برای Galaxy A8 و Galaxy A72 نیز عرضه کرده است. بله، درست خواندید! گلکسی A8 سال ۲۰۱۸ ممکن است One UI 3.0 یا اندروید ۱۱ را دریافت نکرده باشد؛ اما آخرین وصله امنیتی گوگل را زودتر از جدیدترین پرچمداران سامسونگ دریافت کرده است.

اسکرین شاتی از وصله امنیتی مذکور

مطابق با گزارش GizChina، اکنون آخرین وصله امنیتی اندروید با نسخه G99x0ZCU2AUGE برای سری Galaxy S21 در حال انتشار است. این آپدیت برای سری گلکسی اس ۲۱ حجم زیادی نخواهد داشت. برای مثال آپدیت وصله امنیتی آگوست Galaxy S21 Ultra تنها ۳۰۰ مگابایت حجم دارد. این بروزرسانی اکنون در چین در حال انتشار است و چند روز دیگر در هنگ کنگ و تایوان نیز عرضه می‌شود. طبق معمول، ما انتظار داریم که انتشار کامل این بروزرسانی برای سایر کشور ها، ظرف چند هفته آینده آغاز شود.

اگر به اخبار مرتبط با سامسونگ علاقه مند هستید، باید بگوییم که این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در ماه آگوست (مرداد) است. همچنین چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی زد فولد ۳ با قلم S-Pen همراه خواهد بود.

آپدیت سامسونگ گلکسی A52 با وصله امنیتی August 2021 اندروید ارایه شد

 

اگر کاربر گوشی های سامسونگ هستید آیا آپدیت وصله امنیتی آگوست ۲۰۲۱ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی