حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی A52 با وصله امنیتی August 2021 اندروید ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی A52 سامسونگ به حق توانسته خوشنامی سری Galaxy A5X سامسونگ را حفظ کرده و حتی ارتقا دهد. پس از دریافت بعضی ویژگی های دوربین گلکسی S22 توسط گلکسی A52 با آپدیت اولیه و بهبود عملکرد دوربین گلکسی ای ۵۲ با آپدیت جدید، امروز آپدیت سامسونگ گلکسی A52 با وصله امنیتی August 2021 اندروید ارایه شده است.

آپدیت سامسونگ گلکسی A52

گلکسی A52 با اندروید ۱۱

گلکسی A52 با اندروید ۱۱

هنوز چند روز دیگر برای پایان ماه جاری میلادی باقی مانده است، اما سامسونگ همین حالا ارایه آپدیت امنیتی آگست 2021 اندروید را برای گوشی های هوشمند خود آغاز کرده است و اولین گوشی در این لیست Galaxy A52 با مدل SM-A525F است. این یعنی مدل 4G گلکسی ای ۵۲ سامسونگ.

آپدیت جدید که وصله امنیتی آگست 2021 اندروید را به Galaxy A52 اضافه می کند، دارای ورژن A525FXXU3AUG4 است. این آپدیت در حال حاضر در کشورهای قفقاز، آلمان، روسیه، قزاقستان و اوکراین در حال ارایه است، اما عرضه آن به زودی باید به مناطق بیشتری گسترش یابد.

اگر هنوز آپدیت جدید Galaxy A52 خود را دریافت نکرده اید، به بخش تنظیمات> منوی به روزرسانی نرم افزار بروید تا به صورت دستی آن را بررسی کنید.

آپدیت گلکسی A52 سامسونگ، ویژگی های دوربین گلکسی S21 را با پچ امنیتی آوریل ۲۰۲۱ ارایه می کند

در آپدیت قبلی گلکسی A52 دیدیم که دوربین Galaxy A52 سه افکت جدید پرتره را به گلکسی A52 اضافه شد. قابل ذکر است که کاربران اکنون می توانند از افکت های high-key mono در کنار low-key mono و backdrop استفاده کنند.

این افکت ها در صورت استفاده با Galaxy S21 کاملاً خیره کننده هستند و استفاده از آن در Galaxy A52 جالب خواهد بود. اساساً، این افکت های پرتره به شما امکان می دهد رنگ پس زمینه را به سیاه، سفید یا رنگی که برنامه دوربین انتخاب کرده است تغییر دهید.

در این تغییرات همچنین اشاره شده است که عملکرد کلی دوربین را نیز بهبود می بخشد. ثبات صفحه لمسی و امنیت دستگاه Galaxy A52 نیز با به روزرسانی جدید بهبود یافته است.

شما گلکسی A52 را دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)