حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Galaxy A22 5G سامسونگ مشخص شد: قابل اتکا!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ مدتی پیش از گوشی اقتصادی جدید خود با نام Galaxy A22 5G رونمایی کرد. این گوشی، دارای باتری با حجم نسبتاً بالا است. به همین صورت، این گوشی نتایجی درخشان تست بازدهی باتری Gsmarena را پشت سر گذاشته است. به همین ترتیب، در ادامه این مطلب نگاهی به جزئیات عمر باتری Galaxy A22 5G سامسونگ داریم.

گلکسی ای ٢٢ مدل ۵ جی

نزدیک به ٢ ماه یپش بود که سامسونگ به طور ناگهانی، از گوشی جدید خود با نام Galaxy A22 5G پرده برداری کرد. این گوشی، مجهز به دوربین اصلی سه گانه ۴٨ مگاپیکسلی و بدنه‌ای پلاستیکی بود. حال، این گوشی در تست‌های بازدهی باتری ظاهر شده است.

 

سامسونگ گلکسی A22 مدل 5G با Dimensity 700 رسما معرفی شد

 

بر اساس بررسی‌های Gsmarena، عمر باتری Galaxy A22 5G سامسونگ مشخص شده است. در این بررسی، به عملکرد شارژر این گوشی نیز پرداخته شده است. ما در ادامه، نگاهی به نتایج تست بازدهی باتری و عملکرد گوشی اقتصادی سامسونگ داریم. اما پیش از آن، اجازه دهید تا مروری بر مشخصات این گوشی داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– تراشه ٧ نانومتری Dimensity 700

– رابط کاربری OneUI 3.1 بر پایه سیستم عامل اندروید ١١

– باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ١۵ واتی درون جعبه

عمر باتری Galaxy A22 5G سامسونگ

همان طور که گفتیم، گوشی نسبتاً جدید سامسونگ مجهز به باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت می‌باشد. Gsmarena، نتایج تست بازدهی باتری این گوشی را در دو حالت منتشر کرده است. حالت اول، مربوط به رفرش ریت ٩٠ هرتز نمایشگر و حالت دوم نیز مربوط به رفرش ریت ۶٠ هرتزی است.

عمر باتری Galaxy A22 5G در حالت رفرش ریت ٩٠ هرتز

عمر باتری در حالت رفرش ریت ٩٠ هرتز

در نهایت، به نتایج عمر باتری Galaxy A22 5G سامسونگ می‌رسیم. در حالت رفرش ریت ٩٠ هرتزی، این گوشی بازدهی ١١٨ ساعته را در بخش استفاده ترکیبی ثبت کرده است. این رقم، نشان می‌دهد که می‌توان به عمر باتری این گوشی اتکا کرد. به همین ترتیب، عمر باتری کلی این گوشی در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد! در ادامه، دوام ٢٩ ساعته در حالت تماس 3G ثبت شده است. از سوی دیگر، این گوشی تا حدود ١۶ ساعت در بخش‌های وب گردی و پخش فیلم دوام آورده است. خب، اما آیا شاهد پیشرفت شاخصی با کاهش رفرش ریت به ۶٠ هرتز در عمر باتری Galaxy A22 5G حاصل می‌شود؟

عمر باتری در حالت رفرش ریت ۶٠ هرتز

عمر باتری در حالت رفرش ریت ۶٠ هرتز

خب، باید بگوییم که خیر! چرا که این گوشی در این حالت، پیشرفت نامحسوسی در میزان بازدهی باتری دارد. در حالت استفاده ترکیبی، با بهبود ١ ساعته و رقم ١١٩ ساعت مواجه هستیم. بخش‌های دیگر نیز عاری از تغییر هستند. تنها بخش وب گردی، با ١ ساعت افزایش روبه‌رو شده است. بنابراین، شما با قرار دادن رفرش ریت این گوشی بر روی حالت ۶٠ هرتز، تفاوت محسوسی را احساس نخواهید کرد. تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری گلکسی A22 5G با ریلمی ٨ ۵ جی، ردمی نوت ١٠ ۵ جی و پوکو ام ٣ پرو موجود می‌باشد:

مقایسه عمر باتری Galaxy A22 5G با رقبا

عملکرد شارژر

در بخش عملکرد شارژر، باید بگوییم که شارژر گلکسی A22 5G سامسونگ، عملکرد نا امیدکننده‌ای دارد. شارژر به کار گرفته شده برای این گوشی، توان تنها ١۵ واتی دارد. به همین صورت، نمی‌توان از سرعت شارژ شدن این گوشی رضایت بخش بود.

بر اساس تست‌های Gsmarena، این گوشی در دنیای واقعی نیز رضایت بخش نیست. چرا که در نیم ساعت اول اتصال آن به گوشی، تنها ٢٣ درصد از ظرفیت باتری شارژ می‌شود! پس از آن، زمان به اصطلاح فول شارژ شدن به ١۴٩ دقیقه می‌رسد که رقم فاجعه باری است! اگر بخواهید در شارژ با این گوشی کار کنید، ساعت‌ها طول می‌کشد تا این گوشی به طور کامل شارژ شود. بنابراین، فکر این کار را باید از سر خود بیرون کنیم.

نظر شما در مورد عمر باتری Galaxy A22 5G سامسونگ چیست؟ آیا با وجود عمر باتری بالای این گوشی، می‌توان از عملکرد ضعیف شارژر آن چشم پوشی کرد؟ آیا Galaxy A22 5G را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خداوکیلی بخوایم با A32 5G مقایسش کنیم این از اون خیلی بهتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️