حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4.1 با اندروید ۱۲ برای گلکسی A22 سامسونگ منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

گلکسی A22 سامسونگ هم اکنون موفق به دریافت آپدیت One UI 4.1 (بر پایه اندروید ۱۲) شده است. به روزرسانی مذکور در حال حاضر برای کاربران روسی در دسترس است. انتظار داریم که طی چند هفته آینده به روزرسانی Galaxy A22 در کشور های بیشتری عرضه شود.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A22 4G برای کاربران روس عرضه شده است

آپدیت رابط کاربری One UI 4.1 به همراه اندروید ۱۲ با بیلد نامبر A225FXXU3BVD8 برای گلکسی ای ۲۲ در روسیه منتشر شده است. این به روز رسانی وصله امنیتی آوریل را نیز به همراه دارد. رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ پیشرفت های خوبی را تجربه کرده است. همان‌طور که می‌دانید این نسخه از OneUI دارای ویجت های جدیدی است. همچنین حالت «دارک» نیز بهبود یافته است. برنامه های سیستمی سامسونگ نیز آپدیت شده و بهبود هایی را تجربه کرده اند. به واسطه دوازدهمین نسخه اندروید، نظارت و کنترل حریم خصوصی برای کاربران راحت تر شده و در صورت استفاده هر اپلیکیشنی از دوربین یا میکروفون، اعلان خاصی را مشاهده خواهید کرد.

Galaxy A22

همان‌طور که GSMArena اشاره کرده است، گلکسی ای ۲۲ سال گذشته میلادی معرفی شد. این گوشی به صفحه نمایش امولد ۹۰ هرتزی مجهز است. متاسفانه اما سامسونگ تنها به رزولوشن HD+ برای این تلفن هوشمند اکتفا کرده است. چهار لنز در ماژول موجود در قاب پشتی Galaxy A22 دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق صحنه) نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

گلکسی A22 سامسونگ با رفرش ریت ٩٠ هرتزی رسماً معرفی شد

همانند بسیاری از میان رده های اندرویدی، Galaxy A22 سامسونگ به باتری پرظرفیتی مجهز شده است. این گوشی هوشمند دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با اندروید ۱۱ عرضه شده و هم اکنون موفق به دریافت دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 4.1 شده است.

آیا تجربه استفاده از گلکسی ای ۲۲ سامسونگ را دارید؟ اگر کاربر این تلفن هوشمند هستید، آیا موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saber.29

امروز جمعه ۱۳ خرداد ساعت ۸ صبح آپدیت رو دریافت کردم و بروز کردم،خیلی لحظه شماری کردم،انقدر خوشحال شدم که آدرنالینم رفت رو هزار،ولی بعد از آپدیت زیاد شگفت زده نشدم،تا اینکه دیدم پوشه ی امن اضافه شده،حال کردم،خیلی کیف میکردم اگه اسمارت ویو هم اضافه میشد به one ui core 4.1 , دارم تموم قسمت ها رو میگردم تا ببینم چی اضافه شده،این چند ماه هر بار مقاله هایی با عنوان قابلیت های جدید اندروید ۱۲ و one ui 4.1 به چشمم میخورد نخوندم و ندیدم تا به موقع اومدنش خیلی کیف کنم،لذت ببرید از تکنولوژی🙋

سینا عطایی

ایول چقدر خوب

خوشحالم که خوشحالید ⭐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی