حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A22 5G SC-56B با IP68 و نمایشگر ۵.٨ اینچی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ در بازار موبایل ژاپن، از مدل‌های خاص و متفاوتی نسبت به بازار جهانی رونمایی می‌کند. این اتفاق، بیشتر در گوشی‌های سری Galaxy A رخ می‌دهد. این بار، سامسونگ از گوشی جدید خود در ژاپن با نام Galaxy A22 5G SC-56B رونمایی کرده است. اما دقیقاً این گوشی چه ویژگی‌هایی را در اختیار دارد؟

مشخصات فنی و قیمت سامسونگ Galaxy A22 5G SC-56B

سامسونگ قبل از این، از گوشی جدیدی با نام Galaxy A21 Simple پرده برداری کرده بود. این دستگاه، دارای تراشه Exynos 7884B بود.

 

سامسونگ Galaxy A21 Simple با تراشه Exynos 7884B و IP68 رونمایی شد!

 

به گزارش Gizmochina، سامسونگ گوشی جدید خود با نام گلکسی A22 5G SC-56B را در ژاپن عرضه کرده است. این گوشی در حالی که نام آشنا و البته عجیبی دارد، مشخصات و ویژگی‌های نسبتاً متفاوتی با Galaxy A22 5G که چند ماه پیش به صورت جهانی معرفی شد، دارد.

برای شروع، این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.٨ اینچی از نوع PLS TFT است. از مشخصات این نمایشگر، می‌توان به وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی اشاره کرد. یک ناچ قطره‌ای نیز در بالای این نمایشگر واقع شده است. این گوشی، از تراشه ۷ نانومتری Dimensity 700 با پشتیبانی از اینترنت 5G بهره می‌برد. سامسونگ ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را برای گوشی خود در نظر گرفته است. شایان ذکر است که این مدل جدید Galaxy A22 5G، از درگاه کارت حافظه جانبی استفاده می‌کند.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

سامسونگ سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 را در این گوشی ارائه کرده است. ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy A22 5G SC-56B، برابر با ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. توان شارژر آن نیز تنها ١٠ وات است. در قاب پشتی این گوشی، از پنل پلاستیکی استفاده شده است. دوربین اصلی تکی و سلفی تکی، به ترتیب مجهز به سنسورهای ١٣ و ۵ مگاپیکسلی هستند.

نکته دیگری که در مورد این گوشی وجود دارد، برخورداری از استاندارد IP68 است. متأسفانه، خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت در این گوشی نیست. بلوتوث نسخه ۵.٠، تراشه NFC، درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون، از دیگر مشخصات این دستگاه هستند. توجه داشته باشید که فعلاً خبری از عرضه جهانی این گوشی نیست. همچنین قیمت آن اعلام نشده است.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید که قیمت آن در چه حدودی باشد؟ آیا حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خعلی از طراحی دوربینش خوشم اومد ، دلم برای یه دوربینا تنگ شده

بازار هدف:
کسایی که تو ژاپن میخوان برن حموم😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️