حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پذیرش بیت کوین توسط آمازون تکذیب شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

دو روز پیش روزنامه انگلیسی City A.M با استناد به یک منبع ناشناس گزارش داد که این غول تجارت الکترونیکی آمریکایی برای پذیرش بیت کوین در اواخر سال جاری میلادی آماده می شود. اما امروز سخنگوی شرکت آمازون  تمامی اخبار مبنی بر پذیرش بیت کوین توسط این شرکت و این که این شرکت تحقیقات لازم را برای راه اندازی رمزارز اختصاصی خود انجام می دهد، را تکذیب کرد.

شایعات پذیرش بیت کوین توسط آمازون تکذیب شد

روزنامه انگلیسی City A.M مدعی شد که آمازون برای پذیرش بیت کوین و راه اندازی رمز اختصاصی خود در سال 2022 آماده می شود. گزارش حتی با جزئیاتی بیشتر منتشر شد و در آن عنوان شد: هدف از این خبر تنها این نیست که شرکت آمازون بیت کوین را در آینده می پذیرد بلکه ارز های دیجیتال را به بخش جدایی ناپذیر از مکانیسم آینده شرکت تبدیل خواهد کرد. این کار در ابتدا با پذیرش بیت کوین آغاز خواهد شد.

دلایل افزایش قیمت بیت کوین تا نزدیک سطح ۴۰ هزار دلار

 

به نقل از cryptopotato، بسیاری از افراد در زمان انتشار این خبر، صحت و قابل اطمینان بودن منبع خبری را زیر سوال بردند و اما خیلی طول نکشید که این شرکت در واکنش به این خبر بیانیه رسمی خود را منتشر کرد و ادعای رسانه City AM را نادرست خواند.

علیرغم علاقه ما به این فضا ، گمانه زنی هایی که در پیرامون بازار ارزهای دیجیتال صورت گرفته، صحت ندارند ولی ما همچنان به این موضوع متمرکز خواهیم بود که آیا مشتریان از آمازون چگونه می توانند با این روش خرید خود را انجام بدهند.

پذیرش بیت کوین توسط آمازون

پذیرش بیت کوین توسط آمازون

 در هر صورت، این خبر به شدت بازار را تحت تاثیر قرار داد و بیت کوین در عرض چند دقیقه ،حدود 3000 دلار افت قیمت داشت.  در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین پس از رسیدن به سقف قیمتی روزانه در حدود 40,500 دلار ، در حدود 37,000  دلار معامله می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آمازون در نهایت به پذیرش بیت کوین و سایر رمزارزها روی می آورد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی