حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ، نسبت به رقبا بهترین است!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ به زودی در مراسم Unpacked بعدی خود از سری جدید گوشی‌های منعطف خود رونمایی می‌کند. این مراسم، بیستم مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد. گلکسی Z Fold 3 نیز برجسته‌ترین محصول در این مراسم می‌باشد. به همین ترتیب، افشاگران زیادی نسبت به جزئیات گلکسی Z Fold 3 واکنش نشان داده است. حال، یکی از افشاگران مطرح سامسونگ در مورد کیفیت دوربین سلفی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ صحبت کرده است.

کیفیت دوربین سلفی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ بد نیست و حتی از رقبا بهتر است

پیش از این، ادعایی در مورد نا امیدکننده بودن کیفیت عکس‌های دوربین سلفی Galaxy Z Fold 3 مطرح شده بود. اما اخیراً یکی از افشاگران مطرح توییتر، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. همچنین ما پیش‌تر نگاهی کامل به رندرهای Galaxy Z Fold 3 در رنگ بندی‌های مختلف داشتیم.

 

رندر رسمی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ را در رنگ‌های جدید ببینید

 

بر اساس گزارش Android Authority، مدتی است که به دلیل افشای جزئیات مربوط به Galaxy Z Fold 3، می‌دانیم که این گوشی همراه با دوربین سلفی درون نمایشگر روانه بازار خواهد شد. اما کیفیت این دوربین سلفی، یک مسئله بزرگ است. سؤالات زیادی در مورد فناوری به کار رفته در گوشی منعطف جدید سامسونگ وجود دارند. خوشبختانه یک افشاگر مطرح، یعنی Ice Universe نسبت به این مسئله واکنش نشان داده است. وی اکنون چشم انداز بهتری را نسبت به کیفیت دوربین سلفی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ ارائه داده است.

ادعای Ice Universe در مورد کیفیت دوربین سلفی گلکسی Z Fold 3

ادعای Ice Universe در مورد کیفیت دوربین سلفی گلکسی Z Fold 3

به همین ترتیب، افشاگر مورد اشاره ما می‌گوید:

در باب موضوع دوربین سلفی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ، باید گفت که این گوشی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای ثبت عکس‌های سلفی کمک گرفته است. در نهایت، کیفیت تصاویر آن، بد نیستند. اما به هر حال، به دلیل فناوری موجود برای این دوربین سلفی، کیفیت آن به دوربین‌های سلفی عادی دیگر پرچمداران نمی‌رسد. اما من معتقد هستم که در بین خیل عظیم گوشی‌های جدیدی که با دوربین سلفی درون نمایشگر ارائه می‌شوند، این دستگاه بهترین کیفیت را خواهد داشت.

این اولین باری نیست که یکی از منابع معتبر فضای مجازی در مورد دوربین سلفی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ اظهار نظر می‌کند. پیش از این نیز نویسنده Android Police یعنی مکس وینباخ، ادعا کرده بود که کیفیت عکس‌های ثبت شده به وسیله دوربین سلفی این دستگاه خوب هستند. در نهایت، سامسونگ اولین باری است که از فناوری دوربین سلفی درون نمایشگر استفاده می‌کند. اما مسلماً این کمپانی اولین شرکت نیست. چرا که ZTE با گوشی Axon 20 خود این فناوری را سال گذشته ارائه داده بود.

در تست‌های مربوط به دوربین سلفی Axon 20، ما فکر می‌کردیم که به اصطلاح، بلور شدن تصاویر به دلیل وجود یک فیلتر زیبایی بوده‌اند. گویی که لنز دوربین کثیف باشد! اما در حقیقت، این کیفیت اصلی دوربین سلفی ZTE Axon 20 بود. بنابراین، سامسونگ باید حداقل نسبت به این گوشی پیشرفت بارزی داشته باشد تا طرفداران خود را با Galaxy Z Fold 3 نا امید نکند. چرا که استفاده از دوربین سلفی عادی با زائده، قطعاً بهتر از دوربین سلفی درون نمایشگر با کیفیت پایین است. همچنین موانعی برای تولید کنندگان در جهت استفاده از این فناوری وجود دارند. از جمله اختلاط نور نمایشگر و عملکرد در سناریوهای کم نور. اما سامسونگ احتمالاً تدابیری را برای کیفیت هرچه بیشتر این دوربین سلفی تدارک دیده است.

 

کیفیت دوربین سلفی زیر نمایشگر گوشی ZTE Axon 20 چطور است؟

 

نظر شما در مورد کیفیت سلفی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند عملکرد متفاوتی را از خود نشان دهد؟ منتظر رونمایی از گلکسی زی فولد ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

امیدوارم A81 یا A82 امسال اولین میان رده سامسونگ با این دوربین زیر صفحه نمایش باشد .

کسی که گوشی با دوربین زیر نمایشگر می خرد یکدست بودن صفحه برایش از دوربین اولویت بالاتری دارد !

hamidtn

ولی به نظرم Zte Axon 30 بهتر عمل کرده . کاربر m.b کاملا در کامنت ها درست گفتند . یا صفحه نمایش کاملاً یکدست یا حفره سلفی !!!!!

در تعجبم چرا هنوز یک لکه گرد وجود دارد !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️