حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 3 سامسونگ سرانجام برنامه Expert RAW را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، نرم افزار

سال گذشته، سامسونگ برنامه عکاسی حرفه‌ای موبایل Expert RAW را برای گلکسی اس 21 اولترا منتشر کرد و از آن زمان، در دسترس بودن آن به سری گلکسی اس 22 نیز اضافه شده است. اکنون، سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای Expert RAW ارائه کرده است و این بار، این برنامه برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 این شرکت نیز پشتیبانی می‌شود.

انتشار برنامه Expert RAW برای گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

سامسونگ در ماه فوریه اعلام کرد که درحال بررسی این موضوع است که سایر گوشی‌های پرچمدار خود از پشتیبانی Expert RAW بهره ببرند. Galaxy Z Fold 3 مطمئناً با توصیف یک پرچمدار مطابقت دارد و مشتریان اکنون می‌توانند درنهایت از برنامه عکاسی حرفه‌ای در این دستگاه تاشو استفاده کنند.

Expert RAW ازطریق فروشگاه گلکسی (galaxystore) در دسترس بوده و آخرین به‌روزرسانی به نسخه 1.0.02.6 به غیر از سازگاری با Galaxy Z Fold 3، چند ویژگی دیگر را نیز اضافه می‌کند.

با توجه به تغییرات، آخرین نسخه Expert RAW از زمان پردازش سریع‌تری هنگام ثبت عکس در محیط‌های کم‌نور بهره می‌برد و کیفیت تصویر را در صحنه‌های مختلف بهبود می‌بخشد. همچنین حجم این آپدیت جدید، تقریباً 50 مگابایت است.

انتشار برنامه Expert RAW برای گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

انتشار برنامه Expert RAW برای گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

امیدواریم این نسخه جدید برای Galaxy Z Fold 3 نشان دهد که Expert RAW به‌زودی به پرچمداران بیشتری از سری گلکسی سامسونگ خواهد آمد. قابل ذکر است که Expert RAW هنوز برای گلکسی نوت 20 اولترا، اس 20 اولترا و گلکسی زد فولد 2 منتشر نشده است. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، این دستگاه‌ها باید در دو ماه آینده به این برنامه دسترسی داشته باشند؛ چراکه سامسونگ پیش از این وعده داده است تا پایان سال 2022 از این دستگاه‌ها پشتیبانی کند.

به‌محض افزایش دسترسی و انتشار آپدیت برای این برنامه، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

دیدگاه شما پیرامون انتشار آخرین نسخه از برنامه عکاسی حرفه‌ای Expert RAW برای Galaxy Z Fold 3 سامسونگ و ارائه‌ی قابلیت‌های بیشتر برای این اپلیکیشن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی