حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

می دانیم که تاریخ معرفی رسمی اوپو واچ ۲ برای ۵ مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است. تقریبا ۱۶ ماه از معرفی نسل قبلی این ساعت هوشمند می گذرد. پیش از این ساعت هوشمند اوپو واچ با نمایشگر دولبه خمیده و سیستم عامل Android Wear با قیمت ۲۱۵ دلار رسما معرفی شده بود. اگر به نسل دوم این ساعت هوشمند اوپو علاقه مند هستید، می توانید اینجا ساعت هوشمند Oppo Watch 2 را پیش از معرفی رسمی ببینید.

ساعت هوشمند Oppo Watch 2

قابلیت تماس صوتی با ساعت هوشمند Oppo Watch 2

قابلیت تماس صوتی با ساعت هوشمند Oppo Watch 2

یکی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط Evan Blass به ما قابلیت تماس صوتی با ساعت هوشمند Oppo Watch 2 را نشان می دهد. خب این تعجب آور نیست زیرا مدل قبلی آن یعنی Oppo Watch هم با این قابلیتی همراه بود. همچنین این ساعت هوشمند پشتیبانی از eSIM را در چین داشت اما در سایر کشورها این ویژگی در دسترس نبود. بنابراین باید دید که در مورد Watch 2 همین تصمیم اتخاذ می شود یا نه. البته شاید اول باید دید که اصلا این ساعت پایش از چین به بازار جهانی باز می شود یا نه.

قابلیت مسیریابی با ساعت اوپو واچ ۲

قابلیت مسیریابی با ساعت اوپو واچ ۲

تصویر دیگری که توسط Blass به اشتراک گذاشته شده Oppo Watch 2 را نشان می دهد که قابلیت مسیریابی را ارایه می دهد. این احتمالاً اشاره به GPS داخلی دارد. ساعت هوشمند نسل اول نیز این ویژگی را داشت، بنابراین ممکن است Watch 2 دارای تراشه GPS نیز باشد.

اوپو هنوز اطلاعات زیادی در مورد Watch 2 ارائه نکرده است، اما خرده فروش چینی JD.com نشان داد که این گجت پوشیبدنی با تراشه Apollo 4s ، حالت بازی و کنترل دوربین عرضه می شود. این در حالی است که گزارش های قبلی ادعا می کرد ساعت هوشمند دارای Snapdragon Wear 4100 به همراه تراشه Apollo 4s و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، پشتیبانی از eSIM و LTE ارایه می شود. همچنین برنامه جدید Oppo Relax و تشخیص استرس هم با آن همراه است.

ساعت هوشمند اوپو Watch 2 دارای سیستم عامل ColorOS خواهد بود و همچنین دارای RTOS ثانویه برای ماندگاری بیشتر باتری است. ساعت هوشمند در ابعاد 42 و 46 میلی متر ارائه می شود و گزینه های رنگی متعددی را برای انتخاب خواهید داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمد جدید اوپو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)