حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Meizu Watch با Snapdragon Wear 4100 رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، میزو

میزو، یکی از برندهای کم‌تر شناخته شده چینی است. با این حال، این کمپانی محصولات جالب و جذابی را ارائه می‌دهد. فعالیت میزو، در چین و بازار جهانی جریان دارد. میزو طبق وعده‌های قبلی، امروز از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. نام این ساعت هوشمند، Meizu Watch است. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند Meizu Watch می‌پردازیم.

ساعت هوشمند میزو واچ

میزو، به عنوان یکی از برندهای فعال چینی شناخته می‌شود. این کمپانی، محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد. یکی از این محصولات، مربوط به حوزه ساعت‌های هوشمند است. در همین راستا، میزو از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند، در سایت رسمی میزوی چین قرار گرفته است. در ادامه، به جزئیات این محصول تازه رونمایی شده می‌پردازیم. همان طور که مشخص است، این ساعت هوشمند فعلاً در چین در دسترس است. با این وجود، می‌توان انتظار عرضه جهانی آن را داشت.

مشخصات فنی ساعت هوشمند Meizu Watch

ابتدا از طراحی و موارد ظاهری این ساعت هوشمند شروع می‌کنیم. میزو واچ، در دو رنگ رونمایی شده است. نمایشگر این ساعت هوشمند، به وسیله شیشه 2.5D گوریلا گلس محافظت می‌شود. بدنه آن نیز از جنس آلومینیوم است. کاور زیر این ساعت هوشمند، از جنس سرامیک می‌باشد. در کل، کیفیت ساخت این ساعت در حد ساعت‌های هوشمند پریمیوم است. وزن قالب اصلی این ساعت هوشمند، ۴٣ گرم است. با احتساب وزن بند‌ها، این میزان به ۶٩ گرم می‌رسد. دکمه فیزیکی نیز برای استفاده از برخی قابلیت‌ها بر روی فریم میزو واچ تعبیه شده است. مشخصات نمایشگر میزو واچ از موارد زیر تشکیل شده است:

  • – قطر ١.٧٨ اینچی
  • – پنل AMOLED
  • – وضوح ۴۴٨×٣۶٨
  • – تراکم پیکسلی ٣٢۶ پیکسل بر اینچ
  • – بیشینه نوری ۵٠٠ نیتی
  • – رفرش ریت ۶٠ هرتزی
تراشه Snapdragon Wear 4100 به عنوان قلب تپنده ساعت هوشمند میزو واچ

تراشه Snapdragon Wear 4100 به عنوان قلب تپنده ساعت هوشمند میزو واچ

در بخش پلتفرم، این ساعت هوشمند پریمیوم از تراشه Snapdragon Wear 4100 بهره مند شده است. این تراشه‌، دارای لیتوگرافی ١٢ نانومتری و حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی ١.۵ گیگاهرتزی است. ١ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 در این ساعت هوشمند به کار رفته است. ٨ گیگابایت حافظه داخلی برای میزو واچ در نظر گرفته شده است. در بخش نرم افزار، Flyme For Watch در این ساعت هوشمند نصب شده است.

سنسورهای Meizu Watch

این ساعت هوشمند، دارای بلوتوث نسخه ۴.٢ است. به گفته میزو، از این ساعت هوشمند می‌توان در هنگام شنا کردن نیز استفاده کرد. این ساعت هوشمند، توانایی سنجش میزان ضربان قلب و سطح غنای اکسیژن خون را دارد. پایش کیفیت خواب، یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. خوشبختانه میزو واچ از GPS داخلی پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند، قابلیت شناسایی و رد گیری ١٣ فعالیت ورزشی مختلف را دارد. شناسایی استرس، از دیگر قابلیت‌های Meizu Watch است. میزو واچ، مجهز به تراشه NFC است. ساعت هوشمند Meizu Watch، از E-sim پشتیبانی می‌کند. به همین ترتیب، شما قابلیت استفاده از اينترنت 4G را به وسیله آن خواهید داشت. مشخصات مربوط به بخش باتری Meizu Watch عبارتند از:

  1. – ظرفیت باتری اسمی ۴٣٠ میلی آمپر ساعتی
  2. – عمر باتری ٣٣ ساعته با فعال بودن تمام قابلیت‌ها (به اعلام رسمی میزو)
  3. – درگاه شارژ مغناطیسی
  4. – بهره گیری از فناوری شارژ سریع
  5. – شارژ شدن ٣۵ درصد از ظرفیت باتری در ١۵ دقیقه
  6. – تکمیل ظرفیت شارژ باتری در ۴۵ دقیقه

شارژر ساعت هوشمند Meizu Watch

در انتها، نوبت به قیمت ساعت هوشمند Meizu Watch می‌رسد. آیا برچسب قیمت این محصول معقول است؟

قیمت ساعت هوشمند میزو واچ

عرضه عمومی ساعت هوشمند Meizu Watch، از تاریخ ١١ خرداد و در چین آغاز خواهد شد. قیمت تک نسخه ساعت هوشمند جدید میزو، برابر با ١,۴٩٩ یوان چین (معادل ٢٣۶ دلار آمریکا) می‌باشد.

نظر شما در مورد برچسب قیمتی و مشخصات این ساعت هوشمند چیست؟ فکر می‌کنید که جذاب‌ترین ویژگی ساعت هوشمند میزو واچ چیست؟ آیا خرید این دستگاه به صرفه است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

قیمتش برای ی برند نوظهور (در زمینه ساعت) و کمتر شناخته شده بالاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️