حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند اوپو واچ با نمایشگر دولبه خمیده و سیستم عامل Android Wear با قیمت ۲۱۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

خیلی از رسانه ها می گویند که ساعت هوشمند اوپو “کپی” اپل واچ است، من اینطور فکر نمی کنم. مگر می شود هر ساعتی که مستطیلی بود کپی اپل واچ باشد؟ این ساعت با دکمه های متفاوت و نمایشگر دولبه خمیده تمام تلاش خود را کرده تا طراحی متفاوتی نسبت به اپل واچ داشته باشد. امروز در کنار پرچمدار های Oppo Find X2 Pro و Find X2 ساعت هوشمند اوپو واچ با نمایشگر دولبه خمیده و سیستم عامل Android Wear با قیمت ۲۱۵ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ساعت هوشمند اوپو واچ

اوپو واچ

اوپو واچ

اوپو واچ می تواند یکی از زیباترین ساعت های هوشمند اندرویدی باشد. نمایشگر دو لبه خمیده و بسیار کم حاشیه این دستگاه یکی از اصلی‌ترین بخش های زیبایی آن است. خوشبختانه اوپو با روال سامسونگ، هواوی یا ال‌جی هوس نکرده سیستم عامل خود را روی این دستگاه ارایه کند و از سیستم عامل گوگل یعنی Android Wear بهره برده است.

اوپو واچ از نمایشگری خمیده استفاده می‌کند که از نوع AMOLED بوده و چگالی تصویر آن ۳۲۶ پیکسل در اینچ است. این صفحه نمایش صد در صد رنگ‌های DCI-P3 را پشتیبانی می‌کند.

اوپو Watch در دو نسخه 1.6 و 1.9 اینچی روانه بازار می‌شود و حاشیه زاید بسیار کمی را در اطراف نمایشگر شاهد هستیم. قاب این ساعت از جنس آلومینیوم بوده و دو کلید سخت افزاری برای ناوبری در رابط کاربری وجود دارد. اوپو واچ از طیف وسیعی فعالیت بدنی پشتیبانی می‌کند. این ساعت میزان خواب و ضربان قلب شما را پایش کرده و توانایی ثبت الکتروکاردیوگرام را دارد.

در قلب اوپو واچ چیپست اسنپدراگون Wear 2500 در کنار پردازنده Apollo 3 قرار گرفته است. در بخش نرم‌افزاری شاهد استفاده از سیستم عامل ور او اس گوگل هستیم که با رایط کاربری ColorOS همراه شده است. اگرچه در این ساعت استفاده از سیم کارت میسر نیست اما کاربران می‌توانند به کمک eSIM به صورت مستقل از گوشی هوشمند با اوپو واچ کار کنند.

اوپو در ساعت هوشمند خود از فناوری شارژ سریع VOOC استفاده کرده است که می‌تواند ۵۰ درصد باتری را در عرض ۱۷ دقیقه شارژ کند. این ساعت قادر است به صورت خودکار بین دو تراشه اسنپدارگون و آپولو جابه‌جا شود تا بیش‌تری میزان شارژدهی را ارایه دهد.

اوپو می‌گوید این ساعت هوشمند با یک بار شارژ شدن ۴۰ ساعت شارژدهی دارد و این زمان هنگام استفاده از حالت power saving به ۲۱ روز افزایش پیدا می‌کند!

این ساعت هوشمند از ۵ فروردین در چین ارایه خواهد شد. نسخه 46 میلی‌متری این ساعت هوشمند با قیمت 288 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه 41 میلی‌متری نیز 215 دلار قیمت‌گذاری شده است. نظر شما درباره اوپو واچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

مجموعاً کنفرانس امروز اوپو مثبت ارزیابی میشه و در مورد این ساعت هوشمندش هم بنده با نویسنده هم عقیده هستم ؛ “خیلی از رسانه ها می گویند که ساعت هوشمند اوپو “کپی” اپل واچ است، من اینطور فکر نمی کنم. مگر می شود هر ساعتی که مستطیلی بود کپی اپل واچ باشد؟ این ساعت با دکمه های متفاوت و نمایشگر دولبه خمیده تمام تلاش خود را کرده تا طراحی متفاوتی نسبت به اپل واچ داشته باشد. ”
بدون شک از نظر قیمت،پرفورمنس و زیبایی جزو ۳ ساعت هوشمند اندرویدی هست.
«خوشبختانه اوپو با روال سامسونگ، هواوی یا ال‌جی هوس نکرده سیستم عامل خود را روی این دستگاه ارایه کند و از سیستم عامل گوگل یعنی Android Wear بهره برده است.»
آقا س.ینا ۹۰ درصد ساعت های الجی سیستم عامل اندروید ویر داره.

نیما عرفانی

صحیح سینا جان اما در مدل های اخیر الجی واچ اسپورت و واچ استایل و همچنین الجی Urban 2 LTE و همینطور مدل هیبریدی W7 ، سیستم عامل اندروید ویر(wear os) داشتن 🙂.

نیما عرفانی

عذر میخوام ، سلام از بنده بود 🙂✋.

m.b

برام ساعتش جذابتر از گوشیشه… 😂
گوشیش دیگه همه‌چیش لو رفته بود… بخار سری اول رو نداشت…

Amir galaxy

مصطفی به نظرت این فن های خنک کننده برای موبایل خوبن؟!

m.b

بستگی داره از چه نوعی باشند و برای چه مصرفی…
مثلاً من فنهای داخل گوشی مثل نوبیا رو اصلاً نمی‌پسندم… هم باتری مصرف میکنن بدون اجازه و هم داخل گوشی گرد و خاک رد و بدل میکنن… فن های خارجی که به پشت گوشی میچسبن رو بیشتر میپسندم… علاوه بر خنک کردن پشت گوشی دست ها رو هم خنک میکنن… هر موقع بخوای هم وصل و قطع میکنیشون که باتری زیادی مصرف نکنه… بازده‌شون هم بهتره…

Amir galaxy

منم منظورم همینان
یه مورد خوب میتونی معرفی کنی؟!
تا ۱۵۰ یا ۲۰۰ تومن اگه هست
اگه مورد ارزونی بود هم خیلی خوبه چون فقط می‌خوام خنک کنه خیلی گرون نمیخوام

m.b

گوشی تو مگه باهاش بازی زیاد میکنی؟ 🤔
لازم نداره حاجی…

Amir galaxy

ساعت خوشگلیه😍

Milad7

288 دلار خیلی زیاده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)