حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 با Snapdragon 4100 رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اوپو، ساعت هوشمند

اوپو پیش از این مدل‌های زیادی را از ساعت هوشمند خود ارائه نکرده بود. به طور مثال، Oppo Watch محصول جذابی بود. اما پس از آن، ساعت هوشمندی از سوی اوپو رونمایی نشد. تا این که امروز، بالأخره زمان رونمایی از ساعت هوشمند Oppo Watch 2 فرا رسید. در ادامه این مطلب، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این ساعت هوشمند داریم.

مشخصات فنی و قیمت نسخه‌های مختلف ساعت هوشمند Oppo Watch 2

تاریخ رونمایی از اوپو واچ ٢، مدتی پیش به صورت رسمی تأیید شد. پس از آن، شاهد انتشار تصاویری از طراحی جذاب این ساعت هوشمند بودیم. به همین ترتیب، اوپو واچ ٢ امروز بالأخره رونمایی شد.

 

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 را پیش از معرفی رسمی ببینید

 

به گزارش EqualLeaks، ساعت هوشمند Oppo Watch 2 به تازگی در نسخه‌های مختلفی در چین رونمایی شده است. فعلاً مشخص نیست که اوپو قصد عرضه جهانی این ساعت هوشمند را دارد یا خیر. اما با این وجود، می‌خواهیم به مشخصات فنی و قیمت این محصول جدید از اوپو بپردازیم.

در ابتدا، این ساعت هوشمند در دو سایز نمایشگر عرضه می‌شود. این سایز‌ها، ۴٢ و ۴۶ میلی متری می‌باشند. نسخه ۴۶ میلی متری، دارای نمایشگری ١.٩١ اینچی با پنل AMOLED، لبه‌های خمیده 3D، وضوح ۴٠٢×۴٧۶ و تراکم پیکسلی ٣٢۶ پیکسل بر اینچ است. همچنین بر خلاف برخی از ساعت‌های هوشمند، رفرش ریت آن ۶٠ هرتز است. در مقابل، نسخه ۴٢ میلی متری دارای نمایشگری ١.٧۵ اینچی با وضوح ۴٣٠×٣٧٢ است. باقی مشخصات این نمایشگر، مانند نسخه ۴۶ میلی متری می‌باشد.

مشخصات ساعت هوشمند Oppo Watch 2

در حالی که باتری نسخه ۴۶ میلی متری ظرفیت ۵١٠ میلی آمپر ساعتی دارد، نسخه ۴٢ میلی متری از باتری ٣۶٠ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. در بهترین حالت، این نسخه‌ها به ترتیب تا ١۶ و ١٠ روز دوام می‌آورند. این ساعت‌های هوشمند، از بیش از ١٠٠ واچ فیس پشتیبانی می‌کنند. همچنین در ساعت هوشمند Oppo Watch 2، از تراشه Snapdragon Wear 4100 استفاده شده است. اما یک تراشه دیگر نیز با نام Apollo 4s نیز در آن وجود دارد. از سوی دیگر، این ساعت هوشمند توانایی اجرای دو سیستم عامل مختلف را دارا است!

ساعت هوشمند جدید اوپو، در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۵٠ متر مقاوم است. همچنین می‌توانید از این ساعت هوشمند به عنوان شاتر دوربین گوشی خود استفاده کنید. برخی از نسخه‌های این ساعت هوشمند، از ویژگی eSIM نیز پشتیبانی می‌کنند.

ساعت هوشمند جذاب اوپو، توانایی اندازه گیری میزان ضربان قلب به صورت ٢۴ ساعته را دارد. همچنین تمرین‌های کاهش استرس، پایش کیفیت خواب و قابلیت سنجش غنای اکسیژن خون در آن نیز موجود هستند. این ساعت هوشمند، دارای توانایی اندازه گیری میزان قند خون نیز می‌باشد. همچنان اپل واچ نیز از این قابلیت بی بهره است. بنابراین، Oppo Watch 2 از یک برگ برنده در مقابل رقبای خود برخوردار است.

در نهایت، نوبت به قیمت این ساعت هوشمند می‌رسد. همان طور که گفتیم، ساعت هوشمند Oppo Watch 2 در نسخه‌های مختلفی عرضه شده است. قیمت این نسخه‌ها، عبارت است از:

– نسخه ۴۶ میلی متری: ١,٩٩٩ یوان چین (معادل ٣٠٨ دلار آمریکا)

– نسخه ۴٢ میلی متری: ١,۴٩٩ یوان چین (معادل ٢٣١ دلار آمریکا)

– نسخه ۴٢ میلی متری بدون ویژگی eSIM: برابر با ١,٢٩٩ یوان چین (معادل ٢٠٠ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد مشخصات فنی این ساعت هوشمند چیست؟ آیا طراحی آن را می‌پسندید؟ ارزش خرید این ساعت هوشمند چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام ساعت خوبی به نظر میرسه، بخصوص برای افرادی که قند خون دارن، خیلی خوبه این سنسور، ولی خب قیمتشو نمیدونم چی بگم آیا خوبه یا نه، مثلا نسخه 200 دلاری بدون esim میشه دقیقا 5میلیون با قیمت دلاردامروزه، یعنی میصرفه چنین قیمتی یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️