حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الزام دعوتنامه کلاب هاوس برداشته شد: ورود به Clubhouse بدون دعوتنامه

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شبکه‌های اجتماعی

کلاب هاوس با حاشیه زیادی ارایه شد. این سرویس آنقدر جذاب ظاهر شد (برای من که البته نه) که اکثر پلتفرم های دیگر به ارایه رقیبی برای آن پرداختند. از محدودیت های اولیه Clubhouse می توان به مختص iOS بودن و نیاز داشتن به دعوتنامه اشاره کرد. با ارایه کلاب هاوس اندروید اولین محدودیت حذف شد و حالا موعد حذف دومین محدودیت است. الزام دعوتنامه کلاب هاوس برداشته شده است. بله، ورود به Clubhouse بدون دعوتنامه از امروز ممکن است.

حذف الزام دعوتنامه کلاب هاوس

توسعه دهنده کلاب هاوس اعلام کرده است که این پلتفرم صوتی اکنون برای همه کاربران پلتفرم های iOS و Android در دسترس است. این برنامه از زمان عرضه آزمایشی در سال گذشته، یک پلتفرم نیازمند به دعوت است. در ابتدا، کلاب هاوس فقط برای iOS در دسترس بود، اما نسخه آزمایشی اندروید آن از اردیبهشت امسال عرضه شد. اکنون، توسعه دهنده آن یعنی Alpha Exploration اعلام کرده است که Clubhouse از نسخه بتا خارج شده است و برای پیوستن به دعوت نامه ای نیاز ندارد. این شرکت همچنین دارای یک لوگو و وب سایت جدید است.

کلاب هاوس

کلاب هاوس

پلتفرم Clubhouse بیش از یک و نیم سال پیش به عنوان یک سرویس آزمایشی و فقط برای iOS منتشر شد. این ارایه شتاب بیشتری به خود گرفت و بسیاری از کاربران در ماه های بعدی به این پلتفرم پیوستند، جایی که افراد مشهور درگیر آن شدند. اوایل سال جاری، مدیر عامل میلیاردر تسلا و اسپیس ایکس یعنی الان ماسک در گفتگویی بر بستر کلاب هاوس ظاهر شد و پس از آن استقبال از پلفترم جدید منفجر شد.

پلتفرم های دیگر مانند اینستاگرام، توییتر، Reddit، تلگرام و … کار بر روی بستر صوتی اجتماعی مانند Clubhouse را شروع کردند. اکنون، کلاب هاوس سرانجام برنامه بتا را ترک کرده و دروازه خود را به روی همه کاربران Android و iOS باز می کند.

قابلیت دایرکت کلاب هاوس با نام Backchannel رسما ارایه شد

همانطور که گفتیم، سیستم لیست انتظار حذف شده است بنابراین کسانی که Club دارند می توانند لینک خود را به همه ارسال کنند. به همین ترتیب، تولیدکنندگان محتوا می توانند مخاطبان خود را به Clubhouse دعوت کنند. نسخه جدید کلاب هاوس برای اندروید و iOS عرضه شده است و توسعه دهنده آن می گوید هر ۱ یا ۲ هفته یک به روزرسانی های جدید را منتشر می کند. این شرکت همچنین یک لوگو و یک وب سایت جدید ایجاد کرده است. لوگو جدید بیشتر از اینکه شبیه به تکان دادن دست باشد، شبیه به اسپنک زدن است، نیست؟! 😂

تیم توسعه کلاب هاوس همچنین برخی از آمارها را به اشتراک گذاشته است. آن ها می گویند که تعداد Room های روزانه از 50،000 به نیم میلیون رسیده است. از زمان عرضه بتا برای اندروید، 10 میلیون کاربر به انجمن پیوسته اند و از زمان اضافه شدن Backchannel – ویژگی پیام مستقیم – هفته گذشته ۹۰ میلیون پیام مستقیم ارسال شده است.

اخیراً، کلاب هاوس برای آوردن TED Talks به این برنامه با TED همکاری کرد.

کلاب هاوس اندروید رسما ارایه شد + لینک دانلود Google Play Store

شما اهل کلاب هاوس هستید؟ آن را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)