حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیشتیبانی از دارک مد در کلاب هاوس به نسخه اندروید و iOS افزوده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، شبکه‌های اجتماعی

نرم‌افزار محبوب کلاب هاوس یکی از آن اپلیکیشن‌هایی است که در بحبوحه همه‌گیری کرونا به خوبی توانست رشد کند و در میان کاربران به محبوبیت زیادی دست یابد. اخیرا نیز پیشتیبانی از دارک مد در کلاب هاوس به نسخه اندروید و iOS افزوده شده است. با ترنجی همراه باشید.

پیشتیبانی از دارک مد در کلاب هاوس؛ یک قابلیت بسیار مورد انتظار…!

اخیرا Clubhouse یک ویژگی مورد انتظار را در اندروید و iOS منتشر کرده است. بله درست حدس زدید، این برنامه چت صوتی زنده در آستانه دریافت پشتیبانی از حالت تاریک است. وب سایت خبری 9to5Mac گزارش داده است که انتظار برای پشتیبانی از حالت تاریک برای کاربران Clubhouse روی موبایل تقریبا به پایان رسیده است، اما ممکن است این موضوع کمی طول بکشد تا این گزینه در دسترس همه قرار گیرد.

اما خبر خوب این است که کلاب هاوس حالا دارای پشتیبانی از حالت تاریک در iOS و اندروید است. این شبکه اجتماعی در پست رسمی وبلاگ خود در مورد این ویژگی می‌گوید این قابلیتی نیست که شما به آن نیاز دارید، بلکه قابلیتی است که شایسته داشتن آن هستید. این شبکه اجتماعی همچنین می‌گوید که این ویژگی مدت‌ها مورد انتظار کاربرانش بوده است. علاوه بر این، Clubhouse همچنین اشاره کرد که کاملا آگاه است که در صورت در دسترس بودن حالت تاریک برای این برنامه، ظاهر و رابط کاربری آن چگونه به نظر می‌رسد.

پیشتیبانی از دارک مد در کلاب هاوس

تقریبا پشتیبانی از حالت تاریک در Clubhouse درست مانند هر برنامه دیگری است که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. این ویژگی اکنون برای همه کاربران در دسترس است، اگرچه ممکن است دریافت آن برای همه آن‌ها مدتی طول بکشد. نکته جالب اینجاست که اپلیکیشن کلاب هاوس به جای یک رابط کاملا مشکی، حالت تاریک را با پس‌زمینه تیره مخملی و متن روشن (اما نه دقیقا سفید) انتخاب کرده است. با توجه به پست وبلاگ، این ترکیب رنگ باید برنامه را برای استفاده در شب راحت‌تر کند.

همانطور که احتمالا شما هم تصور کرده‌اید، کاربران گزینه فعال کردن حالت تاریک را بر اساس تنظیمات دستگاه دریافت خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید به سادگی از این برنامه در حالت همیشه تاریک استفاده کنید. برای بهره‌مندی از حالت تاریک باید آخرین نسخه اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید. به خاطر داشته باشید که Clubhouse گفته که ممکن است چند روز طول بکشد تا با دریافت آپدیت، همه کاربران iOS و اندروید این قابلیت دریافت کنند، اما خبر مهم این است که به زودی و در نهایت به گوشی شما خواهد آمد.

سایر ویژگی‌های جدید کلاب هاوس که احتمالا برایتان مفید خواهد بود…!

اخیرا گزارشی منتشر شد که گویا تیم توسعه کلاب هاوس در حال کار بر روی یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه کاربران خود است و آن هم چیزی نیست جز بازی‌های داخلی و درون چت. نکته مهم این است که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش است، بنابراین به طور گسترده در دسترس نیست و ما در حال حاضر جدول زمانی برای انتشار آن نداریم. به گفته PhoneArena، بازی‌ای که این ویژگی با آن عرضه خواهد شد احتمالا Wild Cards نام دارد که شامل یک سری سوالات برای شروع مکالمه بین شما و دوستانتان است. پس از عرضه، خواهیم دید که این بازی چگونه پیش خواهد رفت، اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد این چیزی است که امتحان کردن آن با دوستان خود هیجان انگیز باشد.

از سوی دیگر، اگر از گفتگو صوتی خجالت می‌کشید، این برنامه شما را اصلا فراموش نکرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و  هیجان انگیز که در حال آزمایش نیست و در حال حاضر به صورت رسمی در دسترس است، قابلیت چت روم چت در یا اتاق گفتگو است، برای کسانی که از صحبت پشت میکروفون خجالتی هستند، این ویژگی جدید مانند هر اتاق چت در طول یک جلسه صوتی زنده کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد پاسخ های خود را در قالب متن ارسال کنید یا جوک‌ها یا واکنش‌ها را به اشتراک بگذارید. همچنین برای مزانی که نخواهید حرف شخصی را که در حال صحبت است قطع کنید، می‌تواند مفید باشد.

کلاب هاوس وب و قابلیت Room Insights برای بررسی بهتر آمار ارایه شد

علاوه بر این، گردانندگان اتاق صوتی می‌توانند پیام‌های چت را حذف کنند. اساسا سازندگان می‌توانند مدهایی را برای نظارت بر چت و حذف پیام‌ها در صورت نامناسب بودن تعیین کنند. البته قابل درک است که اگر اتاق صدها یا هزاران نفر داشته باشد، وظیفه بررسی نظرات اتاق چت واقعا دشوار خواهد بود. به عنوان یک سازنده، شما همچنین می‌توانید پیام های چت را در هر لحظه و حتی پس از پایان جلسه زنده نیز  حذف کنید.

و در آخر نیز باید اشاره کرد که Clubhouse اخیرا نوار موجی شکلی را معرفی کرده است که نشان می دهد کدام یک از دوستان شما در حال حاضر آنلاین هستند، بنابراین می‌توانید به راحتی یک اتاق صوتی جدید با آن‌ها راه‌ اندازی کنید. این نوار موجی، اتاق‌های جمعی را باز می‌کند و نه اتاق‌های خصوصی.

این تقریبا بدان معنا است که دوستان و همه شرکت کنندگان در چت صوتی می‌توانند به یک مکالمه بپیوندند. قابل درک است که همیشه یک انتخاب برای خصوصی نگه داشتن این قابلیت وجود دارد. در واقع  گزینه‌ای وجود دارد که اگر تصمیم دارید که بخواهید به سرعت اتاق را در حالت خصوصی قفل کنید، این کار به سادگی امکان دیر باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان