حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت دایرکت کلاب هاوس با نام Backchannel رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شبکه اجتماعی صوتی محور کلاب هاوس متمرکز بر صداست. امروز اما این سرویس از قابلیت جدید خود رونمایی کرد. قابلیت دایرکت کلاب هاوس با نام Backchannel رسما ارایه شد.

قابلیت دایرکت کلاب هاوس با نام Backchannel

حالا شما می توانید در Clubhouse به کاربران دیگر پیام خصوصی بدهید. کلاب هاوس اسم این قابلیت را Backchannel قرار داده است. این ویژگی امروز برای همه کاربران روی پلفترم های iOS و Android ارایه کرده است. در حال حاضر، کاربران می توانند به صورت یک به یک یا گروهی چت کنند و لینک ارسال کنند.

Clubhouse Backchannel

Clubhouse Backchannel

کاربران هنوز نمی توانند عکس یا فیلم ارسال کنند، اما سخنگوی کلاب هاوس می گوید که این قابلیت همراه با “چند ویژگی دیگر” در حال آماده شدن است. اینجا یک صندوق ورودی ثانویه اختیاری نیز وجود خواهد داشت که درخواست پیام در آن قرار می گیرد.

این قابلیت به گونه ای طراحی شده است که به ناظران (Moderators) کمک کند در یک اتاق فعال، بین خود گفتگو کنند. همچنین بگذارد افراد پس از یک رویداد ارتباط برقرار کنند و به طور کلی، مکالمات متنی را تقویت کند؛ مکالماتی که در غیر این صورت باید در یک برنامه جداگانه انجام شود. هرچند نمی توانیم بگوییم این ارایه بسیار تعجب آور است، زیرا Clubhouse به طور تصادفی این ویژگی را چند ماه پیش لو داد.

با این حال این یک پیشرفت مهم برای کلاب هاوس است، که به گفته این شرکت اکنون بیش از ۸ میلیون بار در دستگاه های Android دانلود شده و در آن به صورت روزانه بیش از ۵۰۰ اتاق (Room) ایجاد می شود. رقبای آن، به ویژه Twitter Spaces و Live Audio Rooms فیس بوک هر دو به افراد امکان می دهند تا در حالی که در یک مکالمه صوتی در حال اجرا یا شرکت هستند، به چت کردن با پیام کوتاه بپردازند، بنابراین Backchannel در کلاب هاوس می خواهد این خلا را پر کند.

نظر شما درباره Backchannel چیست؟ شما کاربر کلاب هاوس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)