حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کلاب هاوس وب و قابلیت Room Insights برای بررسی بهتر آمار ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

کلاب هاوس هر روز قوی تر از روز قبل به کار خود ادامه می دهد و تمام رقبایی که از سوی دیگر شبکه های اجتماعی برای آن ساخته شدند هم نتوانستند از رشد آن بکاهند. به تازگی شنود کلاب هاوس وب و قابلیت Room Insights برای بررسی بهتر آمار ارایه شده است. البته نه به این معنی که نسخه وب ClubHouse بتواند جایگزین نرم افزار آن باشد، بلکه شنونده ها می توانند از لینک اشتراک یک Room استفاده کنند تا بدون نصب نرم افزار و از طریق مرورگر به آن بپیوندند.

کلاب هاوس وب

شبکه اجتماعی صوتی Clubhouse اکنون یک گزینه اشتراک گذاری دارد که به کاربران امکان می دهد اتاق ها (Room ها) را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاشتن Room کلاب هاوس از طریق وب

اشتراک گذاشتن Room کلاب هاوس از طریق وب

هنگامی که کاربر روی دکمه اشتراک گذاری که در پایین Room قرار دارد ضربه می زند، سه گزینه برای اشتراک گذاری مشاهده می کند که شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- اشتراک در Clubhouse
  2. ۲- اشتراک گذاری از طریق یک شبکه اجتماعی
  3. ۳- کپی لینک

هنگام انتخاب گزینه Share on Clubhouse، کاربران می توانند نظر خود را اضافه کنند و Room را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. اتاق (Room) مشترک در فید فالوورها ظاهر می‌شود و اگر اتاق همچنان برقرار باشد، اعلان ورود به آن را دریافت می‌کنند.

حالا شما می توانید از یک مرورگر وب نیز برای گوش دادن به اتاق های Clubhouse استفاده کنید. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا بدون دانلود برنامه یا ورود به حساب کاربری، با استفاده از مرورگر وب وارد روم کلاب هاوس شوند.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی هنوز آزمایشی است، بنابراین ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد. شنود وب Clubhouse در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است، اما اگر کاربران آن را مفید بدانند، Clubhouse قصد دارد آن را در سایر نقاط جهان نیز در دسترس قرار دهد.

کلاب هاوس همچنین شمارنده اشتراک‌گذاری و کلیپ‌ها را اضافه کرد و یک صفحه جدید Room Insights ایجاد کرد تا ابزارهای بیشتری را برای creators (دارندگان روم ها) فراهم کند تا بر عملکرد اتاق خود نظارت کنند. اگرچه آن ها در حال حاضر فقط می‌توانند اشتراک‌گذاری‌های Room خود را در صفحه Room Insights ببینند، Clubhouse اعلام کرد که در آینده به داده‌های بیشتری دسترسی خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ اهل کلاب هاوس هستید؟ مفید است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)