حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A51 سامسونگ با وصله امنیتی ماه July 2021 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A51 یکی از محبوب ترین موبایل این شرکت کره ای است. این گوشی به تازه ترین وصله امنیتی گوگل مجهز شده است. امروز آپدیت گلکسی A51 سامسونگ با وصله امنیتی ماه July 2021 رسما ارایه شده است.

آپدیت گلکسی A51

سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری جدیدی را برای Galaxy A51 منتشر کرده است که سطح وصله امنیتی Android را تا ماه جاری میلادی ۲۰۲۱ ارتقا می دهد.

آپدیت گلکسی A51

آپدیت گلکسی A51

لیست تغییرات کامل به روزرسانی در حال حاضر در دسترس نیست ، اما ممکن است شامل برخی از ویژگی های جدید اضافی یا بهبودهای کاربری باشد.

آپدیت جدید سیستم عامل دارای نسخه A515FXXU5EUG2 بوده و در حال حاضر در روسیه در حال انتشار است. اگر در روسیه زندگی می کنید و هنوز نوتیفیکیشن به روزرسانی دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات> منوی به روزرسانی نرم افزار، وجود آپدیت برای Galaxy A51 خود را به صورت دستی بررسی کنید.

بیش از یک سال و نیم قبل بود که سامسونگ گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) با دوربین چهارگانه و اندروید ۱۰ مجهز به اگزینوس ۹۶۱۱ معرفی شد. سه ماه پیش این دستگاه به اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 مجهز شد.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A51 سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شد

گلکسی A51در مقایسه با نسل گذشته خود، گلکسی A50 پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است، البته بیشتر در ظاهر ولی این به آن معنا نیست که در باطن تغییر نداشته است.

گوشی Galaxy A51 به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED به رزلوشن FHD+ مجهز شده است. این نمایشگر یک سوراخ در مرکز لبه بالای خود برای دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی اش هم دارد. سامسونگ برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری One UI 2.0 را در نظر گرفته است.

از سایر مشخصات گلکسی ای ۵۱ می توان به 4/6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم، چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره اشاره کرد.

شما گلکسی A51 دارید؟ آپدیت جدید آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آقای عطااایی نسخه ۲۵۶ گیگ رم ۸ هم داره فقط به ۱۲۸ محدود نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)