حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر آنر مجیک ۳ با تمرکز بر دوربین خاص این دستگاه منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

برند آنر یکی از محبوب‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است. اخیرا این شرکت اقدام به انتشار تیزر آنر مجیک ۳ کرده است. گویا این شرکت قصد دارد در این تیزر کوتاه توجه ما را به دوربین این دستگاه معطوف سازد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

تیزر آنر مجیک ۳ و تمرکز خاص آن بر دوربین دستگاه

سری آنر مجیک ۳ قرار است حداقل با دو ویژگی جالب توجه در تاریخ ۲۱ مرداد امسال معرفی شوند. این گوشی‌های هوشمند، جزو اولین دستگاه‌هایی هستند که به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس مجهز می‌شوند.

تیزر آنر مجیک ۳

همچنین gsmarena معتقد است که دوربین این سری دارای ویژگی‌های خاص و ممتازی است. آخرین تیزر منتشر شده از این گوشی، نگاهی نزدیک‌تر به دوربین این دستگاه دارد. با یکدیگر این ویدیو کوتاه را مشاهده کنیم.

ویدیو زیر نیز، تیزری است که مجیک ۳ را از زاویه جلو نشان می‌دهد. نمایشگر این دستگاه از یک پنل OLED با شیشه منحنی 2.5D بهره می‌برد. همچنین دو دوربین سلفی در نمایشگر این دستگاه قرار گرفته‌اند. ظاهرا یک مدل پرو نیز از این دستگاه با دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز وجود دارد اما در تبلیغات دیده نشده است.

در حالیکه این تیزرها در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده‌اند، رویداد ۲۱ مرداد ظاهرا قرار است به عرضه جهانی این سری از گوشی‌های هوشمند آنر منجر شود. قبلا شایعاتی درباره قیمت این محصول در چین شنیده بودیم. حتی در صورت صحت این اطلاعات، قیمت نهایی این محصول در سراسر جهان بیشتر از این خواهد بود. آنر مجیک ۳ پرو علاوه بر تجهیز به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، از یک لنز پریسکوپی نیز برخوردار است. همچنین این دستگاه از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تصاویر لو رفته Honor Magic 3 چه جزئیاتی را به ما نشان می‌دهند؟

قیمت سری Honor Magic 3 لو رفت: تهدیدی بزرگ برای شیائومی!

 

فکر می‌کنید آنر می‌تواند با مجیک ۳ موفقیت جدیدی برای خود کسب کند؟ انتظار شما از این گوشی هوشمند چیست؟ در چه صورت آن را خریداری خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان