حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر آنر: میزان فروش پرچمداران آنر از اپل بیشتر می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، اسمارت‌فون

ٱنر سال گذشته توسط هواوی فروخته شد. اکنون دیگر آنر جزوی از گروه فناوری هواوی محسوب نمی‌شود. به همین ترتیب، این کمپانی با سیاست‌های جدیدی به بازار بازگشته است. اما آنر که دیروز مراسم بزرگ رونمایی از پرچمداران خود را برگزار کرده بود، برای بسیاری از طرفداران این کمپانی امید بخش جدیدی بود. در طی مراسم جدید آنر، مدیر عامل آنر یعنی جورج ژائو اظهارات عجیبی کرده است. او می‌گوید که میزان فروش پرچمداران آنر از اپل بیشتر خواهد شد!

مدیر آنر، جورج ژائو می‌گوید که میزان فروش پرچمداران آنر،بازار پرچمداران را از اپل می‌گیرد

آنر دیروز از پریمیوم‌ترین پرچمدار تاریخ خود با نام Magic 3 Pro Plus رونمایی کرد. این دستگاه که قیمت ١,۴٩٩ یورویی نیز داشت، توجه بسیاری از کاربران را جلب کرد. استفاده از تراشه Snapdragon 888 Plus و دوربین اصلی چهارگانه ۶۴+۶۴+۶۴+۵٠ مگاپیکسلی از مشخصه‌های اصلی این دستگاه هستند.

 

آنر Magic 3 Pro Plus معرفی شد: برترین پرچمدار آنر با رگه‌هایی از Mate 40 RS!

 

به نقل از Gizmochina، آنر به تازگی از سری پرچمداران خود با نام Magic 3 رونمایی کرده است. این سری، اعلان جدی آنر به رقبا برای ورود به بازار گوشی‌های پریمیوم و پرچمدار است. حال، مدیر آنر که جورج ژائو نام دارد می‌گوید که آنر به دنبال رقابت در این بازار و در وهله اول، رقابت با اپل است. در واقع آنر به دنبال این است تا سهم فروش این بخش را از اپل بگیرد و صدرنشین فروش گوشی‌های پرچمدار باشد.

مدیر آنر این اظهارات خود را طی یک کنفرانس مطبوعاتی با محوریت رویکردهای آنر ارائه داده است. وی طی صحبت‌های خود گفت که سهم آنر از بازار موبایل چین در هنگام عضویت آنر در گروه هواوی، به حدود ٣ درصد رسیده بود. اما پس از بازگشت آنر به این بازار با جدیت بیشتر، اکنون سهم آنر از بازار موبایل چین به حدود ١۴.۶ درصد رسیده است که تحسین برانگیز است! این امر سبب شد تا آنر به یکی از محبوب‌ترین برندهای بومی چین تبدیل شود. این در حالی است که آنر در اول راه است و مدل‌های زیادی را هم ارائه نکرده است. در ماه جولای ٢٠٢١ نیز جورج ژائو اعلام کرده بود که با غول کوپرتینویی یعنی اپل رقابت می‌کنند. او همچنین گفته بود که آن‌ها قصد دارند تا از اپل پیشی بگیرند.

جورج ژائو به طور جدی معتقد است که میزان فروش پرچمداران آنر از اپل نیز جلو می‌زند. بنابراین، آن‌ها می‌توانند جایگاه اپل در بخش پرچمداران را بربایند! این خبر، در حالی است که هواوی با افت فروش شدیدی مواجه شده است. در حالی که میزان فروش گوشی‌های آنر از هواوی پیشی گرفته است، این کمپانی حتی پرچمداران خود را بدون اینترنت 5G و تنها در بازار چین رونمایی کرده است. این موضوع، به این دلیل است که کاربران آنر را جایگزین هواوی کرده‌اند. البته دیگر برندها از خلأ هواوی به خوبی استفاده کرده‌اند.

جرج ژائو، مدیر آنر

جرج ژائو، مدیر آنر

در کل، مقام ارشد آنر افزوده است که آن‌ها تنها به دنبال تصاحب سهم فروش بازار نیستند. بلکه آنر قصد دارد تا سرمایه گذاری و بخش R&D خود را گسترش دهد. بنابراین موضوع، آنر قصد دارد تا بیشتر بر روی بخش‌های داخلی خود سرمایه گذاری کند. به عبارت دیگر، آنر تصاحب سهم گسترده‌ای از بازار جهانی نیز چشم دوخته است.

نظر شما در مورد این اظهارات چیست؟ آیا میزان فروش پرچمداران آنر از اپل بیشتر خواهد شد؟ فکر می‌کنید که این امر چگونه محقق می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آنر اگه میخواد پیشرفت کنه نباید اشتباهای هواوی رو تکرار کنه
رقابتش سخته اما احتمال موفقیتش هست

ali karimi

سلام، آنرجان شما اپل رو بی خیال، تو دنیای اندروید سعی کن حالا اول نشدی، نشدی ولی بین 3نفر اول باشی، البته مطمعنم میتونه آنر، چون یه برند نسبتا قدیمی هستش، درسته زیر برند هوآوی بوده، ولی خب بازم معروفه، مثلا الان ردمی زیر برند شائومی هستش ولی نسبتٱ معروف شده، آنر هم همبنطور، حالا آنر هم میتونه مثل قبلا گوشیهای جوان پسند با مشخصات خوب بزنه میتونه موفق بشه،الان مثلا تو رد مجیک قیمتهارو بالا گفته، حالا درسته گوشیهای غولی هستن ولی خب همونطور که گغتم قیمتهاش یه مقدار بالا هستش، حالا در آینده مشخص میشه آنر چقدر میتونه پیشرفت کنه، موفق باشید

Mahdi

چطوری میخواد اینکارو بکنه؟ نکنه میخواد با این قیمت های سرسام آور از فروش شیائومی و سامسونگ بزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️