حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۳ ویژگی Always-On Display را از اپل واچ به ارث خواهد برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، موبایل

آیفون ۱۳ ویژگی Always-On Display را از اپل واچ به ارث خواهد برد. سال‌هاست که قابلیت صفحه‌ نمایش همیشه روشن یا Always-On Display را در موبایل‌های اندرویدی مشاهده می‌کنیم. حتی باید گفت که این قابلیت در دنیای اندروید به تکامل نیز رسیده است. اما تا کنون خبری از این ویژگی محبوب و کاربردی در گوشی‌های آیفون اپل نبوده است. اخیرا شایعاتی منتشر شده است که به این مسئله اذعان دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی Always-On Display آیفون ۱۳

به نقل از AppleInsider، اخیرا گزارشی منتشر شده است که بر اساس آن گفته می‌شود آیفون ۱۳ اپل ممکن است به ویژگی Always-On Display مشابه آنچه که در اپل واچ دیده‌ایم مجهز شود. از اوایل امسال شایعاتی نیز مطرح بود که این قابلیت بدون اتلاف باتری قادر است اعلانیه‌های مختلف و سایر اطلاعات دیگر را به کاربران نشان داد.

آیفون ۱۳ مشکی مات

پیش‌بینی می‌شود که اپل محصولاتی را به زودی معرفی خواهد کرد. همچنین اپل در حال انجام آماده سازی خود برای معرفی و عرضه خانواده آیفون ۱۳ در پائیز امسال است. تاکنون اخبار و شایعات زیادی درباره تجهیز این گوشی‌های هوشمند به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مطرح شده است. اما برخی دیگر معتقدند که اپل در این نسل از گوشی‌های هوشمند خود، قابلیت Always-On Display یا صفحه‌نمایش همیشه روشن را از اپل واچ خود قرض خواهد گرفت.

آیفون ۱۳ با صفحه نمایش همیشه روشن خواهد آمد؟

کوچکتر شدن ناچ آیفون ۱۳ تقریبا قطعی است اما حقه اپل در تغییر این طراحی چیست؟

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۳ واقعیت خواهد داشت؟ از شایعه تا حقیقت

در مقاله‌ای به قلم مارک گورمن که در خبرنامه Power On بلومبرگ منتشر شده بود، به چندین و چند شایعه مختلف و قدیمی اشاره شده است. از جمله این شایعات می‌توان به استفاده آیفون ۱۳ از چیپست A15 و کوچک‌تر شدن ناچ آن نسبت به قبل اشاره کرد. از سوی دیگر همچنین به استفاده از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز اذعان شده است. اما مهم‌ترین بخش این مقاله، اشاره به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن اپل شده است.  گویا این قابلیت در نوع خود خاص و جدید خواهد بود.

 

صفحه نمایش همیشه روشن در Apple Watch Series 6

صفحه نمایش همیشه روشن در اپل واچ ۶ معرفی شد. این قابلیت امکان نمایش اعلانیه‌های دریافتی بر روی صفحه نمایش را بدون مصرف انرژی داشت. پس از آن نیز شایعات بسیاری مطرح شد که آیفون ۱۳ به این قابلیت مجهز خواهد شد. کاربران بسیاری حدس می‌زنند که این قابلیت وظیفه نشان دادن میزان باتری باقیمانده، ساعت و نوتیفیکیشن‌های دیگر بر روی صفحه و به صورت دائمی دارد. این قابلیت با صفحه نمایشی نیمه روشن در دسترس است. همچنین علاوه بر نمایش موارد ذکر شده، می‌تواند در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی کند. شایعات مرتبط با به کارگیری یک صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای آیفون ۱۲ هم مطرح بود. اما امسال شایعات بر تجهیز مدل‌های Pro آیفون ۱۳ به این قابلیت تاکید دارند.

آیفون ۱۳ پرو اپل در رنگ مشکی ذغالی و با ویژگی جدید دوربین ردیاب شی عرضه خواهد شد

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شایعات آیفون ۱۳ اپل می‌تواند در این محصول به حقیقت بپیوندد؟ آیا آیفون ۱۳ می‌تواند ویژگی Always-On Display را داشته باشد؟ به نظر شما آیفون‌های اپل برای یک رقابت بهتر به چه چیزی نیاز دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان